خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ آذر ۹, سه‌شنبه

بازداشت مجدد وحید طلایی

وحید طلایی، عضو کمیته پیگیری حقوقی ستاد مهندس موسوی، بار دیگر بازداشت شد.
به گزارش کلمه، وحید طلایی که در اردیبهشت‌ماه امسال هم برای حدود دو هفته بازداشت شده بود، بار دیگر در منزلش بازداشت شد.
به نظر می‌رسد دور جدیدی از فشارها بر فعالان ستادهای انتخاباتی میرحسین موسوی به صورت بازداشت یا احضار آنها آغاز شده است.
Read more »

۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

فریاد الله‌اکبر

جرس: گروهی از جوانان اصلاح طلب و سبز در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر از مردم دعوت کرده‌اند تا با فریاد الله‌اکبر در این شب، ضمن اعتراض به تهدید رهبران جنبش سبز، حمایت خود از زندانیان سیاسی را نشان دهند.

به گزارش تحول سبز، این جوانان سبز دربخشی از این بیانیه آورده اند: ما جوانان سبز ایرانی از همه ملت ایران دعوت می کنیم همگام و همنوا با دانشجویان مبارز ایرانی در شب ۱۶ آذر راس ساعت ۹ شب با ندای الله اکبر خود بر پشت بامهای میهن عزیزمان ضمن اعتراض به تهدید رهبران جنبش سبز و حمایت از زندانیان سیاسی، به کودتاچیان و حامیان دیکتاتوری نشان دهند که خیال شکست و افول جنبش سبز ملت ایران در برابر ظلم واستبداد خیالی باطل و تعبیر ناشدنی است.
Read more »

۱۳۸۹ آذر ۱, دوشنبه

پیام میرحسین موسوی به مناسبت آذر، ماه دانشجو

کلمه: میرحسین موسوی، در پیامی که به مناسبت فرارسیدن ماه آذر خطاب به دانشجویان نوشته، آنها را همراهان پرمهر و شجاع جنبش سبز نامیده و گفته است که با توجه به ایجاد محدودیتها برای دیدار مستقیم وی با دانشجویان، لازم دیده که به عنوان قدردانی این پیام را برای آنها بفرستد. موسوی آذر را ماه دانشجو نامیده و تلاش کرده است در این پیام به بخشی از سوالات و دغدغه هایی که در این مدت از سوی دانشجویان مطرح شده، پاسخ گوید.
Read more »

۱۳۸۹ آبان ۲۶, چهارشنبه

جمعی از خانواده های سیاسی در مقابل اوین و مرکز قلب تهران گوسفند قربانی کردند

جرس: جمعی از خانواده زندانیان سیاسی به همراه شاخه جوانان مشارکت صبح امروز همزمان با عید قربان، در مقابل زندان اوین و مرکز قلب تهران تجمع کردند.

به گزارش رسیده به جرس، خانواده زندانیان سیاسی صبح امروز در مقابل زندان اوین برای گرامی داشت زندانیان سیاسی پس از انتخابات جمع شده و گوسفندی قربانی نمودند.

 بر اساس این گزارش، این جمع سپس در مقابل مرکز قلب تهران که محسن صفایی فراهانی در آنجا بستری است، گوسفند قربانی کردند.
 محسن صفایی فراهانی، چندی پیش بر اثر شدت فشارهای ناشی از بازداشت دچارعارضه قلبی شد و چند بار در بیمارستان بستری شد. وی اواخر شهریور ماه بدنبال حمله قلبی بار دیگر در بیمارستان بستری شد.  

Read more »

۱۳۸۹ آبان ۲۳, یکشنبه

کروبی خطاب به جنتی: نتیجه سخنان شما همان قتل های خودسرانه ای است که در گوشه و کنار مملکت اتفاق افتاد

جرس: دبیر کل حزب اعتماد ملی، در واکنش به گفته‌های روز جمعه جنتی از تریبون نماز جمعه مبنی بر این که "مرخصی دادن به توطئه گران مانند مرخصی دادن به سارقان است" گفت: آقای جنتی مواردی را در خطبه‌های هفته پیش گفتند که باعث شگفتی من شد. وی راوی سخنان نیروهای اطلاعاتی بود که از دستگاه قضایی گله مند بودند.
Read more »

اشکال در واریز یارانه نقدی و گرانی ۲۹ قلم کالا در آستانه هدفمندی یارانه‌ها

جرس: در آستانه اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و پیش از این که مردم اجازه برداشت یارانه‌های نقدی واریز شده به حسا‌ب‌هایشان را داشته باشند، قیمت‌ کالاهای مورد نیاز مردم، روز به روز در حال افزایش است.
Read more »

همسر حسن اسدی زیدآبادی: دستگاه قضا خانواده زندانیان را تنبیه می‌کند

جرس: حکم پنج سال حبس و یک میلیون ریال جزای نقدی حسن اسدی زیدآبادی عضو شورای مرکزی و دبیر کمیته حقوق بشر سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی در شعبه 54 دادگاه تجدید نظر تایید شد.
Read more »

کیوان مهرگان به سه سال حبس تعلیقی محکوم شد

جرس: کیوان مهرگان، دبیر سیاسی ضمیمه روزنامه اعتماد ملی به سه سال حبس به مدت چهار سال تعلیق محکوم شد.
Read more »

نیجریه پرونده محموله سلاح های قاچاق ایرانی را به شورای امنیت ارجاع داد

جرس: درحالیکه دولت نیجریه طی هفته گذشته از احضار سفیر جمهوری اسلامی در آن کشور جهت ارائه توضیحات پیرامون کشف محموله بزرگ ۱۳ کانتینری سلاح های غیر مجاز خبر داده بود، روز گذشته دولت آن کشور گزارش رسمی خود درمورد توقیف سلاح های قاچاق جمهوری اسلامی را، تسلیم شورای امنیت سازمان ملل متحد کرد.
Read more »

رد اظهارات جنتی توسط رییس فراکیسیون روحانیون مجلس

جرس: رئیس فراکسیون روحانیون مجلس اظهارات آقای جنتی در تریبون نماز جمعه را دون شان مجلس دانست و گفت: گفتن این سخنان در جمع عمومی مردم که ممکن است از ماهیت کاری مجلس اطلاعات کاملی نداشته باشند با شئونات مجلس همخوانی ندارد.
Read more »

۱۳۸۹ آبان ۱۷, دوشنبه

دبیرکل خانه پرستار: عدم استخدام پرستاران، به دلیل اظهارات غیرکارشناسی نماینده دولت است

جرس: دبیرکل خانه پرستار کشور با انتقاد از تصمیم روز گذشته مجلس که به دلیل اظهارات غیرکارشناسی نماینده دولت اتخاذ شده گفت: با تصمیمات این چنینی، نه تنها موجبات بی‌اعتمادی روزافزون جامعه پرستاری را فراهم می‌کند بلکه به ضرر اقشار آسیب‌پذیر جامعه تمام می‌شود.
Read more »

سردار جزایری: آمریکایی ها می دانند قدرت جمهوری اسلامی دیگر منحصر به منطقه خاورميانه نيست

جرس: معاون ستاد کل نيروهای مسلح جمهوری اسلامی در واکنش به اظهارات یکی از سناتورهای جمهوری خواه آمريکايی که خواستار نابودی توانمندی نظامی جمهوری اسلامی شده بود، با بيان اينکه "اين سناتور آمريکايی درک درستی از توانمنديهای جمهوری اسلامی ندارد"، گفت: "اين شخص نمی داند که هم اکنون آمريکا با حضور خود در منطقه به گروگان ايران درآمده است."
Read more »

رادان: با اخلالگران باید قبل از اجرای هدفمند‌کردن یارانه‌ها برخورد کرد

جرس: در ادامه هشدارهای مقامات انتظامی- امنیتی و قضایی جمهوری اسلامی پیرامون هرگونه اخلال در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی، با ادعای اینکه "با اخلالگران باید قبل از اجرای هدفمند‌کردن یارانه‌ها برخورد کرد"،‌ گفت: "پلیس تا امروز همراهی اکثر صنوف را داشته و روسای اصناف نیز بخش نظارتی را راه انداخته‌اند."
Read more »

محسنی اژه‌ای: لایحه جرم سیاسی تا پایان امسال اجرایی نمی‌شود

جرس: دادستان کل کشور اجرایی شدن لایحه جرم سیاسی تا پایان امسال را بعید دانست و گفت: لایحه جرم سیاسی اکنون مراحل نهایی و قانونی را در مجلس برای تصویب طی می کند.
Read more »

قیمت کالاهای اساسی همچنان سیر صعودی خود را طی می کند

جرس: با وجود ادعای رئیس دولت و سخنگویان سیاسی و اقتصادی کابینه و همچنین مقامات وزارت بازرگانی مبنی بر "ممنوعیت افزایش قیمت ٢٢ کالای اساسی" و اینکه "مردم هیچگونه نگرانی از تأمین كالاهای اساسی در زمان اجرای هدفمندی یارانه‌ها نداشته باشند"، لیست افزایش قیمت کالاهای اساسی و همچنین برخی حامل های انرژی طی هفته دوم آبان ماه، نسبت به مدت مشابه آن در هفته، ماه و سال گذشته، افزایش قابل تاملی را نشان می دهد.
Read more »

برگزاری اولین سالگرد درگذشت پزشک کهریزک در تبریز

جرس: اولین سالگرد درگذشت رامین پوراندرزجانی، پزشک کهریزک، روز جمعه بیست و یکم آبان ماه تبریز برگزار می شود.
Read more »

سخنگوی اقتصادی دولت: رسانه ها به دنبال تناقضات در جملات مسئولان نباشند

جرس: با وجود سیر صعودی تورم و همچنین نمودار رشد قیمت کالاهای اساسی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و سخنگوی اقتصادی دولت، با ادعای اینكه مردم هیچگونه نگرانی از تأمین كالاهای اساسی و قیمت نان در زمان اجرای هدفمندی یارانه‌ها نداشته باشند، اعلام کرد: رسانه‌ها به دنبال پیدا كردن تناقض با كنارهم گذاشتن جملات مسئولان مختلف نباشند.
Read more »

دفتر تحکیم وحدت بازداشت پپاپی فعالان دانشجویی را محکوم کرد

جرس: روابط عمومی دفتر تحکیم وحدت با انتشار بیانیه ای بازداشت فعالین دانشجویی و اعضای انجمن های اسلامی دانشجویان در روزهای اخیر را محکوم کرده و آورده است: اقتدارگرایان که خود را در جلوگیری از تداوم حیات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت) در این مدت، علیرغم فشارهای سنگین وارده بر انجمن های اسلامی، ناکام دیده اند، اقدام به بازداشت گسترده و انتقام گیری از کاندیداهای شورای مرکزی این تشکل کرده اند.
Read more »

محمد سلامتی: جریان اصلاح طلبی از بین رفتنی نیست

جرس: دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران با بیان این‌که “اصلاح‌طلبی جریانی نیست که از بین برود”، گفت: تفکر اصلاح‌طلبی یک تفکر رادیکالی و افراطی یا تفریطی نیست که چند روزی حضور داشته باشد و بعد فراموش شود یا خواهان نداشته باشد.
Read more »

۱۳۸۹ آبان ۱۶, یکشنبه

خاتمی: برای رفع هرگونه ظلم و تبعیض یکدیگر را یاری دهیم

جرس: سید محمد خاتمی در پیامی به نشست صلح و اتحاد جهانی ابراز امیدواری کرد: با پذیرش وحدت روح بشری و با تکیه بر اصول اخلاقی عام و روشنی که ضامن زندگی صلح آمیز و عادلانه انسان می شود باید امیدوار و با نشاط برای رفع هرگونه ظلم و تبعیض به یکدیگر اعتماد کنیم و یکدیگر را یاری برسانیم.
Read more »

حضرتي: روزنامه اعتماد پس از اتمام مراحل قضايي منتشر مي‌شود

جرس: مدير مسئول روزنامه اعتماد گفت كه اين روزنامه پس از گذراندن مراحل قضايي منتشر خواهد شد.
Read more »

احمدی نژاد: برای حل مشکلات باید سه میلیون نفر از تهران بروند

جرس: احمدی‌نژاد مدعی شد که برای حل مشکلات کلان‌شهر تهران، باید سه میلیون نفر از تهران بروند.
Read more »

دلایل حمایت رهبری از احمدی نژاد: حرف شنوی دارد، حاکمیت دوگانه درست نمی کند

جرس: رهبر جمهوری اسلامی در دیدار دوم با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیان دلایل حمایت از دولت دهم، ضمن اشاره به حرف شنوی احمدی نژاد،  تصریح کرد: بنده از همه دولت‌ها حمایت كرده‌ام ولی این دولت با دولت‌های گذشته تفاوت دارد و فرق اساسی در این است كه تلاش نمی كند حاكمیت دوگانه درست كند.
Read more »

آمار رسمی دولت از 7 ماه گذشته؛ واردات، دو برابر صادرات

جرس: آمار رسمی اعلام شده از سوی دولت در خصوص واردات و صادرات هفت ماه گذشته از سال ۸۹ نشان می‌دهد که ارزش واردات کشور در این مدت تقریبا دو برابر صادرات بوده است.
Read more »

انتقال زندانیان سیاسی بند زنان اوین به بند متادون

جرس: زندانیان سیاسی بند زنان اوین، امروز  به قرنطیه بند متادون منتقل شدند.
Read more »

اتهام سردار سپاه به نخست‌وزیر دوران جنگ: موسوی کارشکنی می کرد و به دنبال تسویه حساب با سپاه بود

جرس: فرمانده سابق قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا، در گفت‌وگویی مربوط به دوران جنگ، از "كارشكني‌هاي دولت وقت در مسير جنگ" سخن گفت و مدعی شد که "نخست‌وزير" مقصر اصلي شرايط آن روز بوده و اظهار کرد: از همان موقع ما اينها را مي‌شناختيم.
Read more »

حضرتي: روزنامه اعتماد پس از اتمام مراحل قضايي منتشر مي‌شود

جرس: مدير مسئول روزنامه اعتماد گفت كه اين روزنامه پس از گذراندن مراحل قضايي منتشر خواهد شد.
Read more »

۱۳۸۹ آبان ۱۲, چهارشنبه

احمدی نژاد: حالا که فریب خوردگان شیطان به ما موشک نمی دهند، آنها را در کاخهایشان منکوب می کنیم

جــرس: در واکنش به فسخ قرارداد ارسال سامانه های موشکی اس ٣۰۰ روسیه به ایران و همچنین دستور رئیس جمهور آن کشور مبنی بر ممنوعیت فروش تجهیزات نظامی به جمهوری اسلامی، محمود احمدی نژاد اعلام کرد "قرارداد دفاعی ما با کشوری که فریب آمریکا را خورده، معتبر می باشد و زیان های ناشی از آن را دریافت خواهیم کرد و اگر چند موشک را به ایران ندهند، تسلیم نشده و قدرتی تولید می کنیم که آنها را در کاخ های خودشان منکوب کند."
Read more »

مولوی عبدالحمید: رهبری نه پاسخ نامه می دهند و نه ملاقاتی با اهل تسنن می کنند

جرس: مولوی عبد الحمید از علمای اهل تسنن و امام جمعه زاهدان است ، شخصیتی که نه فقط مورد احترام اهل سنت ایران، بلکه مورد توجه شیعیان  هم بوده و به داشتن روشی اعتدالی شهره است. این روحانی اهل تسنن مدتهاست صدای جامعه اهل سنت ایران است .بااین حال کمتر این صدا به گوش حکومت رسیده است. مولوی عبدلحمید و تنی چند از روحانیان اهل سنت ممنوع الخروج هستند و دو داماد مولوی هم زندانی شده اند . با این شخصیت اهل تسنن درباره مشکلات اقلیت سنی و منطقه سیستان و بلوچستان که محروم ترین استان ایران به شمار می رود گفت و گو کردیم .
Read more »

ملاقات با شبنم مددزاده بعد از سه هفته بی خبری

جــرس: شبنم مددزاده، عضو زندانیِ شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم، پس از ۲۲ روز بی خبری مطلق، توانست با خواهرش ملاقات کند.
Read more »

محمد شریف خطاب به ریاست جدید اوین: هدی صابر به چه دلیل قانونی در زندان است؟

جــرس: وکیل مدافع هدی صابر، طی نامه‌ای به ریاست جدید زندان اوین از وی خواست دلیل قانونی نگهدای هدی صابر در آن زندان را اعلام نماید.
Read more »

رهبر جمهوری اسلامی: سالها بعد مشخص خواهد شد چه توطئه خطرناکی در پشت فتنه ٨٨ نهفته بود

جــرس: رهبر جمهوری اسلامی معتقد است چند سال بعد که قلم های بسته شده آگاهان بین المللی روان شود، خواهید خواند که چه توطئه بزرگی پشت فتنه ٨٨ بود و چه قصد عجیبی داشتند.
Read more »

فراخوان جنبش سبز لندن جهت بزرگداشت اعتراضات ١٣ آبان

جــرس: به مناسبت ١٣ آبان و جهت گرامیداشت خاطرۀ اعتراضات جنبش سبز، گروهی از ایرانیان مقیم بریتانیا روز پنجشنبه ١٣ آبان ماه ٨٩ (۴ نوامبر)، در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در لندن دست به تجمع خواهند زد.
Read more »

نامه معلم زندانی، رسول بداغی: آرزویم رسیدن به جامعه ای باز و دور از دیکتاتوری بود

جــرس: در آستانه ١٣ آبـان و روز دانش آموز در ایران، رسول بداغی، معلم زندانیِ محبوس در زندان گوهردشت کرج، طی نامه ای خطاب به دانش آموزان خود، ضمن شرح دلیل زندانی بودن خویش و آرمان هایی که برای رسیدن به آنها در حبس به سر می برد، روز دانش آموز را به آنها تبریک گفت.
Read more »

احمدی نژاد: اسامی متخلفین از طرح هدفمندی یارانه ها را از تلویزیون اعلام خواهیم کرد

جــرس: با گذشت کمتر از یک هفته از نطق تلویزیونی محمود احمدی نژاد پیرامون اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و تهدید مخالفان طرح مذکور، وی این بار با اعلام اینکه "مامورانی را جهت برخورد با تخلف کنندگان از طرح هدفمند کردن یارانه ها تعیین کرده"، خاطرنشان کرد "در صورت نیاز، نام سودجویان در رسانه ملی برای آگاهی مردم اعلام خواهد شد."
Read more »

دیدار رهبران جنبش سبز و فعالان سیاسی اصلاح طلب با شکوری راد

جرس: جمعی از فعالان سیاسی و رهبران جنبش سبز با علی شکوری راد دیدار کردند
Read more »

مهلت يك‌هفته‌اي مجلس به وزير بهداشت براي لغو دستور انحلال دانشگاه علوم‌پزشكي ايران

جرس: تجربه آزمون دستیاری و مشکلاتی که برای آن به‌وجود آمد و بحث انحلال دوباره پرونده قدیمی جداسازی و منفک شدن آموزش پزشکی از وزارت بهداشت و واگذاری دوباره آن به وزارت علوم در کمیسیون آموزش باز شده است.
Read more »

۱۳۸۹ آبان ۱۱, سه‌شنبه

امام به دنبال حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان بود نه آنکه بخش زیادی از ملت را دشمن قلمداد کند

ندای سبز آزادی: مهدی کروبی روز گذشته به دیدار مهندس موسوی رفت. به گزارش خبرنگار سحام نیوز این دیدار در شرایطی انجام گرفت که نیروهای امنیتی قصد جلوگیری از ورود مهدی کروبی به پاستور را داشتند که با عکس العمل میرحسین موسوی این اقدام آنان ناکام ماند.
Read more »

بازداشت حافظ اسماعیل، دومین داماد مولوی عبدالحمید امام جمعه زاهدان

جرس:   حافظ اسماعیل دیروز در یکی از خیابانهای زاهدان در داخل خودروی شخصی اش بازداشت شد.
Read more »

رئیس ستاد حمل و نقل کشور: نرخ كرایه بار و مسافر تا ده درصد افزایش می‌یابد

جرس: درحالیکه مدیران ارشد دولت از "عدم نگرانی" پیرامون افزایش قیمت کالاها و خدمات در اثر اجرای طرح هدفمندی یارانه ها سخن می گویند، رییس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت كشور، امروز خاطرنشان کرد "با اجرای طرح هدفمند كردن یارانه‌ها، حداكثر قیمت نرخ كرایه بار و مسافر تا ده درصد افزایش می یابد. "
Read more »

سخنگوی وزارت خارجه: طی این مدت متوجه نشدیم در آمریکا دموکراتها روی کار بوده اند یا جمهوریخواهان

جرس: سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی، در خصوص تغییرات احتمالی در سیاست خارجی آمریکا بعد از انتخابات پارلمانی آن کشور گفت "در همین مدتی که دموکراتها بر روی کار بوده اند کسی متوجه نشده که جمهوریخواه بوده اند یا دموکرات... ما ٣٢ سال است صبر کرده و منتظر تغییرات بوده ایم؛ این مدت کوتاه را نیز صبر می کنیم."
Read more »

به جای ادعای جدید، پروژه هایی که سالهاست روی زمین مانده، به سرانجام برسانید

جرس: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در شرح برخی از معضلات راههای کشور می گوید "سن متوسط لوکوموتیوهای کشور در حدود ٣۱ سال است که طبق استاندارد باید زیر۱٠سال باشد و این میزان به حدی خطرناک است که مدیرعامل راه آهن هفته گذشته به مجلس گفت هر لحظه منتظر حادثه هستم، ممکن است پلی بشکند و یا قطار از ریل خارج شود و پس از آن دو حادثه در راه آهن اتفاق افتاد."
Read more »

وزارت آموزش و پرورش: هواداری معلمان از احزاب و گروههای سیاسی ممنوع است

جرس: وزارت آموزش و پرورش با ابلاغ بخش‌نامه‌ای كه به امضای وزیر آموزش وپرورش رسیده است، جزئیات گزینش نیروها در مدارس و مراكز غیر دولتی را اعلام كرد.
Read more »

وزیر نیرو خبر داد: قیمت های تبعیضی برق؛ افزایش چهار هزار تومانی اکثر مشترکان

جرس: بعد از اعلام "تبعیضی بودن" قیمت گاز و برق در زمان هدفمند كردن یارانه‌ها توسط مدیر عامل سازمان هدفمندی، وزیر نیرو نیز خاطرنشان کرد دولت تنها متوسط قیمت برق را تعیین می‌کند؛ ولی تعرفه‌های برق برای سطوح مختلف مردم به‌صورت پلکانی، منطقه‌ای، ترجیحی و تبعیضی خواهد بود و هموطنان نگران نباشند؛ چرا که برنامه ریزیها به نحوی است که قیمت برق بخش عظیمی از مردم، کمتر از چهار هزار تومان افزایش خواهد یافت.
Read more »

۴۵ روز بی‌خبری از فواد سجودی فريمانی دانشجوی محبوس در بند سپاه پاسداران

جرس: فواد سجودی فريمانی دانشجوی دانشگاه امیرکبیر از ۴۵ روز پیش بازداشت شده و هیچ گونه اطلاعی از وضعیت وی در دسترس نیست.
به گزارش دانشجونیوز، علیرغم آنکه فواد سجودی فريمانی در اواخر شهریورماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است، از وضعیت سلامتی و چگونگی برخورد با وی هیچگونه اطلاعی در دسترس نیست. تنها خبری كه پس از يك ماه و نيم از وی به دست آمده آن است كه اين دانشجو توسط نيروهاي سپاه پاسداران بازداشت شده و طی ۴۵ روز گذشته در سلول انفرادی بند ۲-الف سپاه پاسداران در زندان اوين محبوس است.


عدم پاسخگویی مسئولین نسبت به وضعیت سلامت و وضعیت بازداشت این دانشجو، باعث نگرانی شدید خانواده وی و دوستان این دانشجو شده است.

فواد سجودی فریمانی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه پلی تکنیک و از فعالین صنفی این دانشگاه است که دوران کارشناسی خود را از دانشگاه شریف گذرانده است.


۴۵ روز بی‌خبری از این دانشجوی زندانی و نگهداری وی در بند ۲-الف زندان اوین که در اختیار ماموران مركز جرائم سازمان يافته سپاه پاسداران قرار دارد، نگرانی‌ها را در مورد وضعیت سلامت این دانشجو افزایش داده است.

پیش از این موارد بسیاری از شکنجه و فشار بر زندانیان در این بند زندان اوین گزارش شده است.
 
Read more »

فراخوان دانشجویان سبز دانشگاه آزاد مشهد به تجمع روز ۱٣ آبــان


فراخوان دانشجویان سبز  دانشگاه آزاد مشهد به تجمع روز ۱٣ آبــان
جرس: در آستانه فرا رسیدن ۱٣ آبان، و در بزرگداشت و یادآوری اعتراضات سال گذشته، دانشجویان سبز دانشگاه آزاد مشهد، روز پنجشنبه در آن دانشگاه تجمع برگزار خواهند نمود.
Read more »

تجمع اعتراضی دانشجویان علوم پزشکی در مقابل مجلس

جرس: جمعي از دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي ايران، با تجمع درمقابل مجلس شوراي اسلامي نسبت به انحلال اين دانشگاه اعتراض كردند.     
Read more »

۱۳۸۹ آبان ۱۰, دوشنبه

دیدار میرحسین موسوی و مهدی کروبی علیرغم محدودیت های شدید و ممانعت نیروهای امنیتی

چکیده : نیروهای امنیتی و حفاظت منطقه پاستور با آگاهی از حضور مهدی کروبی در آنجا، از ورود وی به دستور مقامات امنیتی و حفاظتی جلوگیری به عمل آوردند. در پی این اقدام ماموران امنیتی و حفاظتی و اطلاع میرحسین موسوی از ماجرا، وی در اقدامی انقلابی سوار بر ماشین شخصی خود شد و مهدی کروبی و فرزند وی را شخصا به داخل مجموعه برد.
Read more »

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.