خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ خرداد ۱۲, پنجشنبه

شورای هماهنگی راه سبز. یا شورای پراکنده کننده راه سبز؟

سلام خدمت همه دوستان سبز و رنگ های دیگه.
به نظر شما این شورای هماهنگی راه سبز چیزه مسخره ای نشده؟ تورو خدا بیانیه که واسه تظاهرات داد. 6 تا 8 بیاین توی پیاده رو ها!!!! با لبانی بسته؟!!!! بابا خوب بگید نیاین بهتره که اینجور که نمیشه؟ یعنی بیایم 6 تا 8 توی پیاده رو جک بگیم و بخندیم بعد یه دفعه از پاستور خبر میاد میرحسین موسوی آزاد شد! بعد همه توی شوک هستن که باز خبر میاد خامنه ای فرار کرد از کشور! بعد هنوز ما توی شوک هستیم که یه دفعه خبر میاد که کاخ ریاست جمهوری فرو ریخت و احمدی نژاد با تمام دار و دستش کشته شدند. بعد باز مردم که هنوز نمیدونند این کار رو با جک گفتن توی خیابون انجام دادن میرحسین گویان پیروزی رو جشن میگیرن. اینجور نمیشه به نظر من جنبش باید برای خودش راه انتخاب کنه و ما باید برای شورای هماهنگی تعیین تکلیف کنیم نه آنها برای ما! میرحسین  موسوی که ما خیلی قبولش داریم هیچ زمانی نگفت که این کار رو انجام بدید فقط میگفت نظر من اینه اما متاسفانه این شورا میگه ما این کار رو میکنیم با لبانی بسته به خیابان میاییم. دوستان به نظر من باید تمامی ما وبلاگنویسان بیانیه ای هماهنگ در این مورد بدهیم که شورای هماهنگی راه سبز از نظر ما حکم رهبری ندارد و نمیتواند به ما بگوید که چه کنیم. ما تصمیم میگیریم.

2 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

سرباز سبز گفت...

کاملا با ایم مطلبت موافقم
اصلا معلوم نیست کی هستن اینا
چه کسایی تشکیلش دادن
خدارو شکردر بیشتر اوقات هم دیرتر از تصمیمات ما بیانیه میدن تازه اون هم واسه اینکه گندش در نیاد

آقا من موافقم یک طرحی بریزن این وبلاگ نویسای سبز که بگن ما این شورا رو اصلا قبول نداریم
حتی آقای واحدی هم تکذیب کرده که تو این شورا هست
پس معلومه که یک جای کار این شورا بدجور میلنگه

جرس نیوز گفت...

تجاوز و ضرب و شتم دختر دانشجو در داخل دانشگاه فردوسی مشهد
در اتفاقی کم سابقه، جمعه شب گذشته یکی از دختران دانشجوی ساکن خوابگاه دانشگاه فردوسی در حالیکه در داخل دانشگاه به سمت پردیس در حال حرکت بود توسط افرادی ناشناس مورد ضرب و شتم و تجاوز به عنف قرار گرفت. دانشجوی مذکور که در محوطه ی دانشگاه رها شده بود به بیمارستان انتقال یافته و حال وی نامساعد گزارش شده است.

بنا به گزارش دانشجو نیوز، دانشجویان بلافاصله پس از خبردار شدن در نخستین ساعات بامداد جمعه اقدام به تجمع اعترضی کردند. در این تجمع که بالغ بر ۴۰۰ تن ا ز دانشجویان شرکت کردند، دانشجویان اعتراض و انزجار شدید خود را به انتظامات ،حراست و رییس دانشگاه(عاشوری) ، از این عمل اعلام کردند.

و در پایان، ادامه اعتراض و تحصن گسترده در روزهای آتی در اعتراض به عملکرد مسئولین دانشگاه را خاطر نشان کردند.

همچنین دانشجویان با فرستادن نمایندگانی به بیمارستان جهت اطلاع لحظه به لحظه از وضع سلامتی دانشجوی مذکور وبا طرح شعارهای عاشوری استعفا استعفا...خواهر غریبم حقتو پس میگیرم...دانشجو میمیرد ذلت نمی پذیرد، خواستار پاسخگویی رییس دانشگاه در برابر این عمل شدند که با عدم حضور وی دانشجویان به سمت پردیس حرکت کردند.

مشخص نیست با وجود تدابیر شدید امنیتی و حضور محسوس و پر رنگ ماموران حراست دانشگاه، افراد غیر دانشجو چگونه موفق به ورود به دانشگاه شده و اقدام به این جرم نموده اند.

پیشتر در سال ۸۷، در دانشگاه زنجان نیز، دکتر مددی معاون فرهنگی دانشگاه در حین تجاوز به یک دختر دانشجو از طرف دانشجویان بازداشت شد.

با توجه به تجربه دانشگاه زنجان، احتمال اینکه این عمل توسط کادر حراست و انتظامات دانشگاه انجام شده باشد نیز دور از ذهن نیست.

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.