خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ دی ۱۴, چهارشنبه

مشاوران موسوی و کروبی به سپاه: اول اسفند در کنار مردم باشید


سحام نیوز: اردشیر امیرارجمند مشاور میرحسین موسوی و سید مجتبی واحدی مشاور مهدی کروبی شب گذشته از سپاه پاسداران خواستند که در اول اسفند به مردم بپیوندند.
امیرارجمند در گفتگو با جرس گفت: “نگذارند تفکر مردم نسبت به کل سپاه تغییر کند و از یک نیروی حامی مردم به یک نیروی سرکوبگر تبدیل شود”. وی افزود: “بزرگداشت شهدای جنبش در یک مراسم غیردولتی و خودجوش و مردمی، خواست مشروع و عمومی است”.
مشاور موسوی درباره نامه منسوب به فرماندهان سپاه که در روزنامه دیلی تلگراف منتشر شد گفت: “جدا از این که این نامه منسوب به افسران سپاه، حقیقی است یا نه، باید امیدوارم باشیم تا مردم همه سپاهیان را با یک چوب نرانند و از سوی دیگر امیدوار باشیم تا آن‌ها کنار مردم بایستند”.
سید مجتبی واحدی مشاور کروبی نیز روز گذشته در گفتگو با رادیو فردا با تأکید بر اینکه “سپاه، یکپارچه نیست” گفت: “بخشی از سپاه که سرکوبگر است رقیب مردم است و با روی کار آمدن حکومت مردمی، منافع مالی خود را در خطر می‌داند به همین دلیل دست به سرکوب می‌زند”.
راهپیمایی بزرگداشت شهدای جنبش سبز، روز یکشنبه اول اسفندماه و به دعوت «شورای هماهنگی راه سبز امید» در سراسر ایران برگزار می‌شود. به گفته مشاوران موسوی و کروبی، این شورا گروهی از مشاوران و هم‌فکران رهبران جنبش سبز هستند که با ارتباط پیوسته با بدنه جنبش در داخل و خارج کشور نخواهند گذاشت حکومت با زندانی کردن موسوی و کروبی در خانه‌های‌شان، حرکت جنبش را متوقف کند.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.