خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ بهمن ۱۶, شنبه

رئیس دیوان عدالت اداری: امروز بسیاری از اماکن گردشگری کشور توسط افراد بی دین تسخیر شده است

جرس: رییس دیوان عدالت اداری با انتقاد از اجرایی نشدن قانون در برخی از امور کشور، گفت: امروز زمان شعار دادن گذشته و شرط اصلی تحقق عدالت، اجرای قانون است.


وی همچنین از گوشه نشینی و عدم تحرک مومنان جامعه انتقاد کرد و گفت "به دلیل کناره‌گیری متدینین از امور اجتماعی، امروز بسیاری از اماکن گردشگری کشور توسط افراد بی دین تسخیر شده است. "

به گزارش مرکز خبر حوزه، محمدجعفر منتظری در مراسمی سوگواری که در قم برگزار شد، ضمن اشاره به ایام پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی را نعمتی بزرگ برای مردم ایران برشمرد و حراست از آنرا را وظیفه همگانی دانسته و افزود: امروز ایران به برکت همین انقلاب و نظام، دارای جایگاه ویژه‌ای در عرصه بین‌الملل بوده و پیشرفت‌های خوبی را کسب کرده، که این امر باید ادامه یابد.

مطیع قانون باشیم
این مقام قضایی که چند روز پیش انتقاداتی جدی را متوجه دولت نموده و نامۀ احمدی نژاد به مجلس را "فاقد وجاهت قانونی" خوانده بود، در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر پیروی همگان از قانون، گفت: این که امروز شعار عدالت در کشور سرداده می‌شود، خوب است، اما باید بر اجرای آن نیز اهتمام گردد؛ چراکه زمان شعار دادن گذشته است.

منتظری ادامه داد: درنظام اسلامی پسندیده نیست که یک مسئول کاری مغایر قانون انجام دهد، بلکه همگان باید مطیع قانون باشیم.

وی اضافه کرد: اجرای قانون، لازمه تحقق عدالت است، اما امروز متاسفانه شاهدیم در برخی امور کشور قانون اجرا نمی‌شود.

رییس دیوان عدالت اداری اذعان داشت: نمی‌خواهم مسایل را به صورت جزیی بشکافم، اما در نظام جمهوری اسلامی نباید حتی به مقدار اندک اموری خلاف قانون انجام شود.

در اسلام گوشه‌نشینی معنا ندارد
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاداز برخی مداحان و خطبا در بیان احکام اسلام وآموزه‌های اهل بیت اظهار داشت: امروز متاسفانه عده ای اسلام را در مسجد وحسینیه خلاصه کرده و گوشه نشین شده‌اند، هرچند این امور خوب است، اما نباید توجه زیاد به این مسایل، باعث غفلت از امور دیگر گردد.

منتظری با تاکید بر حضور در عرصه‌های مختلف اجتماع، گفت: اسلام دینی جامع بوده و برنامه‌های تربیتی فراوانی دارد که توجه به ورزش و لذایذ حلال از جمله آنهاست، اما به دلیل کناره‌گیری متدینین از این امور، امروز بسیاری از اماکن گردشگری کشور توسط افراد بی دین تسخیر شده است.

وی خاطر نشان ساخت: برخی از مداحان و خطبا به قدری احکام اسلام را بد به مردم عرضه می کنند که باعث سرخوردگی افراد از این مسایل می گردد؛ در صورتی که اسلام ومسایل مربوط به اهل بیت باید همانطور که هست بدون کم و زیاد و با استفاده از منابع معتبر معرفی شود.
 

1 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

ايستگاه آخر گفت...

سبز باشيد

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.