خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ بهمن ۱۵, جمعه

پروژه جدید نیروهای امنیتی: حمله به مهمانی های اصلاح طلبان

 جرس: کودتاگران که این روزها از دستیابی به اهداف خود  بازمانده اند و توفیقی در به زانو در آوردن اصلاح طلبان دربند نداشته اند، به حربه جدیدی روی آورده اند و با حمله به مهمانیهای این خانواده ها، پروژه جدیدی را در جهت پرونده سازی برای خانواده های زندانیان سیاسی کلید زده اند.


این حرکت با یورش به منزل سید مصطفی تاجزاده  در هفته گذشته آغاز شد و روز گذشته با حمله به منزل دکتر کیانوش راد پی گرفته شد.

به گزارش تحول سبز، نیروهای امنیتی به بهانه واهی دریافت شکایت هایی از سوی همسایه ها قصد ورود به منزل دکترکیانوش راد و بازداشت مهمانان حاضر در محل را داشته اند که با ممانعت ایشان مواجه می شوند و بدلیل عدم ارائه هر گونه حکمی از اجرای نقشه خویش باز می مانند. گفتنی است که مهمانان مانند روزهای گذشته برای دیدار با ساجده، دختر ایشان که به تازگی و پس از تحمل چندین ماه زندان به خانه بازگشته است، در منزل دکتر کیانوش راد حضور یافته بودند. همچنین یکی از دلایل هجوم به منزل ایشان تصور حضور مهدی کروبی به عنوان یکی از مدعوین عنوان شده است.

این در حالی است که کودتاگران در هفته گذشته هم با هجوم به منزل مصطفی تاجزاده از عدم حضور فخرالسادات محتشمی پور همسر ایشان استفاده کرده و با دستگیری دختر کوچک ایشان و فرزندان دوستان خانوادگی که برای تدارک برگزاری مراسم سمبلیک بزرگداشت سالگرد ازدواج این زوج سبز در منزل تاجزاده حاضر شده بودند، پروژه ای را آغاز کردند که به سرعت و با همراهی شاخه رسانه ای کودتاگران با عنوان “پارتی تاجزاده” در رسانه ها مطرح شد.

به گزارش تحول سبز ،  نیروهای حاضر در منزل تاجزاده ابتدا بدون ارائه هیچ گونه حکمی با سوالاتی از حاضرین شروع به تفتیش و فیلم برداری کردند و پس از نیم ساعت به اصرار صاحب خانه فردی که معاون دادستان معرفی شد و تازه به نیروهای پلیس پیوسته بود، حکمی را با امضای سه روز قبل ارائه می کند و به دنبال آن کامپیوتر های شخصی و برخی مدارک موجود در منزل را نیز بدون ارائه صورت جلسه به همراه مهمانان با خود می برند. گفتنی است این نحوه حضور در منزل موجب هراس و نگرانی همسایه ها شده و با جلوگیری از حضور آنان و نیز بعضی خانواده های میهمانان به داخل منزل، حتی به دروغ به آنان که سراغ فرزند تاجزاده را می گرفتند گفته می شود که وی در منزل حضور ندارد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.