خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ تیر ۲۵, شنبه

حمایت مردم از پگاه آهنگرانی در سالن های سینما

حمایت مردم از پگاه آهنگرانی در سالن های سینماجــرس: با گذشت روزها از اعلام ناپدید شدن و بازداشت پگاه آهنگرانی، هنرمند و بازیگر مردمی و حامی جنبش سبز، مردم حاضر در سینماهای تهران، وی را در سالن های سینما مورد تشویق و حمایت قرار دادند.

به گزارش تحول سبز، پس ازانتشار خبر دستگیری پگاه آهنگرانی از بازیگران سینمای ایران که موجی از اعتراض و انتقاد نسبت به بازداشت این هنرمند جوان از سوی علاقه مندان به عرصه هنر را در یر داشت، مردم نیز با اعتراضات مدنی خود در سالن های برخی از سینماهای تهران نسبت به بازداشت این هنرمند جوان و سبز اندیش معترض شدند.

بر اساس گزارش شاهدان عینی، طی چند روز گذشته پس از اتمام فیلم ها در برخی از سالن های سینمای تهران حاضرین در سالن با تشویق های مستمر خود و فریاد زدن نام پگاه آهنگرانی، اعتراض شان را نسبت به دستگیری این هنرمند جوان اعلام داشته و بدین طریق وی را حمایت و خواهان آزادی او شده اند.

بر اساس همین گزارش شب گذشته در برخی از سینماهای تهران از جمله ملت و پردیس پس از اتمام فیلم جمعیت حاضر در سالن علاوه بر تشویق این هنرمند در بند با فریاد زدن نام او اقدام به سر دادن شعار “مرگ بر دیکتاتور“ کرده و پس از آن سالن سینما را ترک نموده اند.

پگاه آهنگرانی که در انتخابات ریاست جمهوری گذشته از حامیان و فعالین ستاد تبلیغاتی میرحسین موسوی بود، شامگاه روز ۱۹ تیر ماه امسال توسط ۵ نفر که احتمالا از حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی بودند در منزل شخصی‌اش دستگیر شده و هم اکنون نیز در اختیار نیروهای اطلاعت سپاه بوده و تحت بازجویی می باشد.

هنوز در مورد اتهامات احتمالی این بازیگر خبری منتشرنشده است. پگاه آهنگرانی بازیگر و فرزند منیژه حکمت از کارگردانان ایرانی و جمشید آهنگرانی کارگردان فیلم های ” جوانمرد ” و ” شبیخون ” است.

 وی در دو فیلم ” ورود آقایان ممنوع” به کارگردانی رامبد جوان و ” آقایوسف” به کارگردانی علی رفیعی نیز نقش آفرینی کرده است که این این دو فیلم هم اکنون در سینماهای تهران و شهرستانها در حال اکران می باشد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.