خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ مرداد ۵, چهارشنبه

وزیر کشور: فیس بوک، ماهواره و چت از مصادیق جنگ نرم هستند


جــرس: بعد از آنکه وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی تجهیزات ماهواره ای را از مصادیق "براندازی نرم" اعلام کرد، وزیر کشور نیز فیس بوک، ماهواره و چت را از مصادیق جنگ نرم اعلام کرد که به زعم وی غرب تلاش دارد با استفاده از سیستم الکترونیک و دنیای مجازی ناهنجارهای اجتماعی و از هم پاشی خانواده‌های ایرانی را در دستور کار خود قرار دهد.


به گزارش ایلنا، محمد مصطفی نجار در جلسه بررسی امنیت اجتماعی در صحن مجلس با تشریح وظایف شورای امنیت گفت: شورای امنیت توانست با بررسی معضلات ناامنی که ریشه در مسایل اقتصادی و اجتماعی دارد سیر جرایم خشن را کاهش دهد و فتنه ۸۸ را ساماندهی کند.

وی همچنین با اشاره به بررسی مشکلات شهرک‌های اقماری، اعطای امان نامه به عناصر محارب، مقابله با سارقین حرفه‌ای ، مقابله با تروریسم و محافظت از شخصیت‌های برجسته علمی ‌گفت: شورای امنیت توانست با تخصیص ۹۷ درصد اعتبارات مرزبانی‌ها را تقویت کرده و با رشد ۱۷ درصدی حجم اعتبارات که از سوی دولت و مجلس تدوین شد ساماندهی مناسبی برای مرزهای مشترک ایران با ۱۵ کشور منطقه فراهم کند.

وزیر کشور دولت احمدی نژاد در ادامه سخنانش، "مصادیق جنگ نرم" را فیس بوک، ماهواره و چت بر شمرد و گفت: غرب با استفاده از سیستم الکترونیک و دنیای مجازی تلاش می‌کند ناهنجارهای اجتماعی و از هم پاشی خانواده‌های ایرانی رادردستورکار خود قراردهد که باید در طرح امنیت اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد.

چندی پیش سردار پاسدار مسعود جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح، پیرامون بخشی از زندگی خصوصی مردم گفته بود "اینکه ماهواره ممنوع است ولی بالای پشت‌بام‌ها هست، بیانگر عدم اراده جدی متولیان امر نسبت به قوانین و مقرراتی است که خودشان وضع می‌کنند... کف کار این است که قوانین مربوط به ماهواره باید اصلاح شود. اگر ما خودمان را در یک شرایط جنگی ببنیم که متأسفانه نمی‌بینیم، باید با قاطعیت با پدیده‌های فساد از جمله ماهواره برخورد شود..."

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.