خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ مرداد ۵, چهارشنبه

وضعیت نامعلوم مهدی خزعلی، با گذشت هشت روز اعتصاب غذا


جــرس: با گذشت هشت روز از اعتصاب غذای مهدی خزعلی، نویسنده، پزشک و وبلاگ نویس، کماکان از وضعیت جسمانی وی خبری گزارش نشده است.


به گزارش تحول سبز، خزعلی هنگام بازداشت به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و اکنون با گذشت هشت روز از بازداشت مجدد وی، عدم تماس با منزل - با توجه به اعلام اعتصاب غذایش- نگرانی ها از وضعیت جسمی وی را مضاعف ساخته است.

بر اساس گزارش مذکور، این نویسنده، پزشک و وبلاگ نویس منتقد دولت و فرزند ابوالقاسم خزعلی، در ۲۷ تیرماه مجددا توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود، که در پاسخ به ضرب و شتم خود توسط مامورین امنیتی هنگام بازداشتش خطاب به قاضی دادگاه خود گفته بود "امروز اعتصاب غذا می کنم و جنازه ام را بر دوشتان می گذارم."

حال پس از گذشت نزدیک به هشت روز از بازداشت غیر قانونی ایشان و عدم تماس وی با منزل نگرانی ها نسبت به وضعیت جسمی وی بیشتر شده و طبق اخبار رسیده، همچنان در اعتصاب غذا به سر می برد.

گفتنی ست، مهدی خزعلی هفته گذشته و در پی تماس تلفنی بازجوی خود به محلی که از سوی بازجویش مشخص شده بود مراجعه نموده بود تا وسایلی را که در دستگیری قبلی وی از ایشان توقیف شده بود باز پس گیرد . اما پس از مراجعه ایشان به محل مقرر مورد هجوم مامورین امنیتی قرار گرفته، و پس از ضرب و شتم بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود.

بر اساس آخرین اخبار وی هم اکنون در سلول انفرادی نگهداری می شود و همچنان در اعتصاب غذا به سر می برد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.