خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ آبان ۲۱, شنبه

انفجار مهیب در یکی از انبارهای مهمات سپاه پاسداران


انفجار مهیب در یکی از انبارهای مهمات سپاه پاسداران

جـــرس: در پی انفجار مهیبی که ظهر شنبه تهران را لرزاند و در نقاط مختلف شهر به گوش رسید، سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه‌ای کوتاه خبر انفجار در یكی از انبار ها و زاغه های مهمات خود در اطراف تهران را تایید كرد.



به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه کوتاه آمده است : مقارن ظهر امروز انفجاری در یکی از زاغه های نگهداری مهمات متعلق به سپاه پاسداران در حوالی تهران رخ داد.

گفتنی است، مدیركل امنیتی انتظامی استانداری تهران نیز گفت: این صدای انفجار خارج از شهر تهران و مربوط به غرب استان تهران (ملارد و شهریار) و در یكی از پادگان‌هایی كه در آنجا وجود دارد، بوده و در حال بررسی هستیم و اطلاعات تكمیلی را هرچه زودتر به اطلاع مردم خواهیم رساند.

تارنمای خبرآنلاین نیز حوالی ظهر نوشته است: ساعتی قبل صدای انفجار مهیبی درغرب و جنوب غربی تهران شنیده شده و البته به حدی بوده که در قسمت شمال شرق، شمال و شرق تهران نیز شیشه ها لرزیده است .

بر اساس این گزارش، صدای انفجار به حدی بوده است که برخی از مردم ساکن شمال و شمال شرق وحشت زده شده و شاهدان گفتند که شیشه برخی از ساختمانها نیز ریخته است. برخی از کاربران در غرب تهران و حتی در کرج نیز گفتند انفجار شدید بوده و صدای آنرا به خوبی شنیده اند.

به گزارش ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد از آغاز تحقیقات قضایی در خصوص وقوع انفجار در یكی از زاغه‌های مهمات متعلق به سپاه پاسداران خبر داده است.

بر اساس این گزارش، حسین‌زاده گفته است: "بازپرس كشیك دادسرا و رییس دادگستری در محل حادثه حضور دارند و در حال بررسی موضوع هستند."

این مقام قضایی افزود: در حال حاضر محوطه در اختیار حفاظت اطلاعات سپاه است و سپاه زوایای مختلف حادثه را بررسی می‌كند."

وی افزود: مهم‌ترین موضوع برای ما كنترل جریان و مدیریت موضوع است تا مصدومان به بیمارستان منتقل شوند و ان‌شاالله بعد از اتمام امدادرسانی و انجام اقدامات امنیتی، اقدامات قضایی دنبال خواهد شد.

این در حالیست که براساس آخرین اخبار مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران از کشته شدن 15 نفر در انفجار یکی از پادگان‌های سپاه در اطراف تهران خبر داد.

سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وقوع انفجار مهیب در یکی از پادگانهای سپاه در اطراف تهران گفت: این انفجار به دلیل جا به جایی مهمات رخ داده که در اثر این حادثه 15 نفر شهید و عده‌ای نیز مجروح شده‌اند که حال برخی از مجروحان وخیم است.

وی افزود: در حال حاضر تیمی در حال بررسی حادثه است که اطلاعات آن متعاقبا به افکار عمومی اعلام می‌شود.

این در حالی است که نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از انفجار زاغه مهمات متعلق به سپاه پاسداران در نزدیکی روستای 'بیدگنه' از توابع شهرستان ملارد در استان البرز را تشریح کرد.

حسین گروسی می گوید : این انفجار در مکان مسکونی رخ نداده و از روستای مورد اشاره ( بیدگنه ) فاصله داشته است.

وی بابیان این که در این انفجار شماری کشته و یا زخمی شده اند، خاطر نشان کرد: بنده بازدیدی از این مکان داشتم . در زمان حاضر شمار کشته شدگان و مجروحان این حادثه مشخص نیست ولی به زودی اعلام خواهد شد.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار داشتن زاغه مهمات منفجر شده در نزدیکی مکانی که در آن مسکن مهر صفادشت در حال ساخت است ، گفت: هرچند علت وقوع حادثه هنوز معلوم نیست اما این احتمال وجود دارد که دلیل انفجار ، ‌نشت گاز از لوله های انتقال گاز در نزدیکی محل باشد. وی افزود: به زودی اطلاعات بیشتری در خصوص کشته شدگان و مجروحان این حادثه اعلام می شود

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.