خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ آبان ۲, یکشنبه

کارشناسان علم اقتصاد، فتنه‌گر اقتصادی نیستند

چکیده : داریوش قنبری در خصوص ستاد تخریب هدفمندکردن یارانه‌ها گفت: مجریان در اینکه قانون مذکور بتواند حلال مشکلات اقتصادی کشور باشد دچار تردید شده‌اند و نگران واکنش مردم در قبال واقعیات هستند. لذا ستاد تخریب وجود خارجی نداشته و ندارد.

کلمه:
اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها آثار و تبعات زیادی را بر اقتصاد کشور می‌گذارد طبیعی است که کارشناسان علم اقتصاد در رابطه با نحوه عملیاتی کردن آن اظهار نظر کنند و راه‌کار و شیوه ارائه دهند یا روش‌های اتخاذ شده را نقد و در قبال آنها موضع موافق یا مخالف بگیرند.
داریوش قنبری در گفت‌و گو با افکار، در خصوص ستاد تخریب هدفمندکردن یارانه‌ها گفت: چندی است که از سوی مقامات اجرایی کشور تعابیری نظیر ستاد تخریب هدفمند کردن یارانه‌ها، فتنه‌گران اقتصادی، باند مقابله با اصلاح قیمت‌ها شنیده می‌شود که مبهم و کلی هستند.
وی افزود: اجرای قانون مذکور آثار و تبعات زیادی را بر اقتصاد کشور می‌گذارد طبیعی است که کارشناسان علم اقتصاد در رابطه با نحوه عملیاتی کردن آن اظهار نظر کنند و راه‌کار و شیوه ارائه دهند یا روش‌های اتخاذ شده را نقد و در قبال آنها موضع موافق یا مخالف بگیرند.
وی افزود: البته بعید است که دولتی‌ها منتقدان را جزء ستاد تخریب قلمداد کنند و قطعا مسأله چیز دیگری است. ضمن آنکه شاید منظورشان شکل‌گیری ستادی داخل دولت باشد که این قضیه نیز نا ممکن بوده زیرا رئیس‌جمهور همیشه ساختار دستگاه اجرایی را قوی و محکم توصیف کرده است مگر اینکه اخیراً مسأله جدیدی رخ داده باشد.
سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس تصریح کرد: به نظر می‌رسد از زمانی که مجریان به موضوع منطقی و عملی نگاه می‌کنند عواقب منفی اصلاح یارانه‌ها بیشتر برای شان نمایان شده لذا با این موضع‌گیری‌ها قصد دارند تا حدودی فشارهای اقتصادی آینده را توجیه نمایند.
وی ابراز عقیده کرد: با تفاسیر مذکور مجریان در اینکه قانون مذکور بتواند حلال مشکلات اقتصادی کشور باشد دچار تردید شده‌اند و نگران واکنش مردم در قبال واقعیات هستند. لذا ستاد تخریب وجود خارجی نداشته و ندارد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.