خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

نماینده ابهر: مردم برای مقاومت و صرفه‌جویی آماده باشند

جرس: نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مردم خواست دراستانه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها برای ایستادگی و مقاومت آماده باشند و صرفه جویی در مصرف را مدنظر خود قرار دهند.


به گزارش مهر، احمد مهدوی نماینده ابهر که پس از جلسه غیرعلنی مجلس در خصوص طرح هدفمندی یارانه‌ها، در بیان توصیه‌های خود به دولت و مردم در خصوص طرح هدفمند سازی یارانه ها گفت: مردم باید با اجرای هدفمندی یارانه ها بیش از پیش صرفه جویی کنند و الگوی مصرف را با استفاده از کالاهای کم مصرف رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه "مردم باید صرفه جویی را در زندگی الگوی خود قرار دهند"، افزود: تمامی صنوف، مراکز خدماتی و حمل و نقل نیز باید در زمینه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها کمک کنند.

مهدوی اظهار کرد: مردم در صورت مشاهده تخلفات حتما آن را به مراجع قانونی گزارش دهند و در زمینه هدفمندی یارانه ها نیز با دولت همکاری کنند و همچنین ایستادگی و مقاومت داشته باشند. دولت نیز باید به تخلفات رسیدگی کند و در این زمینه نظارت موثری داشته باشد.

وی ادامه دارد: دولت باید قانون هدفمندی یارانه ها را به صورت صحیح اجرا کند و مهمترین موضوع در اجرای این قانون مدیریت خوب در اجراست که از مشکلات جانبی پیش گیری می کند. دولت باید با برنامه ریزی در عرصه اجرا گام بردارد و همچنین در این زمینه شفاف سازی و اطلاع رسانی درست به مردم داشته باشند.

مهدوی تاکید کرد: شفاف سازی در زمینه هدفمندی یارانه ها می تواند از طریق رسانه ها به خوبی انجام شود و موجب می شود که از هر گونه مشکلات جانبی و زیان های احتمالی در اجرای این طرح پیشگیری شود.
 

2 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

ناشناس گفت...

شادی کجاست ؟ جای که همه ارزشمند هستند .

قلم عدالت گفت...

سلام :

تفنگت را زمين بگذار با افتخار لينك شد در صورت تمايل از قلم عدالت حمايت كنيد .

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.