خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ مهر ۲۱, چهارشنبه

استقرار نيروهاي پليس ازپنجشنبه شب دراستاديوم آزادي

جرس: معاون عمليات فرماندهي انتظامي تهران بزرگ از آماده باش كامل پليس و استقرار نیروهای انتظامی در ورزشگاه آزادی براي تامين نظم و امنيت داربي شصت و نهم پايتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کریمی اظهار كرد: به منظور برقراري نظم و امنيت مسابقه فوتبال روز جمعه پرسپوليس و استقلال تمهيدات لازم انجام شده و براين اساس ماموران انتظامي و ترافيكي در ميادين و نقاط مختلف پايتخت مستقر مي‌شوند.

وي با بيان اينكه ماموران انتظامي و امنيتي در زمان مسابقه در ورزشگاه آزادي مسئوليت برقراري نظم و امنيت را بر عهده دارند، افزود: براي تامين هر چه بهتر امنيت و نظم و تسهيل تردد تماشاگران با شهرداري و سازمان اتوبوسراني و خدمات شهري هماهنگي‌هاي لازم صورت گرفته است.

كريمي افزود: نيروهاي پليس شب قبل از بازي در نقاط از پيش تعيين شده مستقر مي‌شوند، اين در حالي است كه بيشترين نيروهاي پليس در مسيرهاي منتهي به ورزشگاه استقرار خواهند يافت.

به گفته وي از پليس‌هاي تخصصي همچون پليس پيشگيري، پليس آگاهي و يگان ويژه در روز جمعه‌ استفاده خواهد شد و گشت موتوري پليس 110 نيز در نقاط مختلف پايتخت حضور خواهد يافت.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي تهران بزرگ درباره تمهيدات كنترلي در روز بازي هم گفت: در گيت‌هاي ورودي اقدامات امنيتي و انتظامي صورت مي‌گيرد كه بر اساس آن از ورود افراد مشكوك و افرادي كه اقدام به آوردن مواد محترقه به استاديوم مي‌كنند، جلوگيري خواهد شد. همچنين ماموران پليس از طريق دوربين‌هاي ورزشگاه تماشاگرنماها را شناسايي كرده و با آن‌ها برخورد خواهند كرد.

كريمي درباره احتمال به وجود آمدن بازار سياه بليت فروشي هم گفت: بليت فروشي از صبح روز بازي آغاز مي‌شود كه با توجه به ميزان بليت‌هاي در نظر گرفته شده احتمال راه افتادن بازار سياه كم است، اما اگر اين موضوع هم اتفاق بيافتد پليس با افراد خاطي به شدت برخورد خواهد كرد.

 در یک سال و نیم گذشته، تماشای بازی‌های فوتبال در استادیوم که تعداد زیادی از جوانان را گرد هم می‌آورد، به یکی از مسائل مهم برای حاکمیت تبدیل شده، چرا که  نمادهای سبز تماشاگران، صدا و سیما را با مشکل مواجه می‌کند.
 

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.