خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

سردار جزايري: تعدادي از سفارتخانه‌ها نقش قبلي جاسوس‌خانه آمريكا را بازي می كنند

جرس: معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح مدعی است که تعدادي از سفارتخانه‌هاي خارجي در تهران تحركات "ضد انقلابي و ضد نظام" دارند و تلاش دارند نقش جاسوس‌خانه آمريكا را بازي كنند.


به گزارش ايلنا،‌ سردار مسعود جزايري در سخناني پيرامون رويداد اشغال سفارت آمریکا در تهران در سال 58 اظهار داشت: با افشاي اسناد به دست آمده از محل به اصطلاح سفارت آمريكا در ايران، مشخص شد كه اين مكان، پايگاه اصلي جاسوسي منطقه خاورميانه و حتي كشورهاي پيراموني مثل اتحاد جماهير شوروي سابق بوده و آمريكايي‌ها از اين طريق تحركات ساير كشورها را رصد مي‌كرده‌اند و لذا با فروپاشي اين مركز صدمه جدي به اقدامات جاسوسي آمريكا در منطقه وارد آمد و به اين لحاظ مجموعه كشورهاي منطقه و روسيه مديون جمهوري اسلامي ايران هستند.

وي ادامه داد: در اثر حادثه 13 آبان 58 و وارد شدن اين ضربه جدي به پيكره‌ ديپلماسي دروغين ايالات متحده آمريكا، همچنين تعدادي از وابستگان و رابطين ايراني مرتبط با سفارتخانه آمريكا در تهران شناسايي شدند كه البته انتظار آن بود كه با آن‌ها برخوردهاي بسيار جدي صورت مي‌گرفت تا بدين وسيله روحيه خودفروشي و نوكر صفتي كه متاسفانه در ميان عده‌اي هر چند قليل وجود دارد، فرو نشيند.

معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: امروز هم ما شاهد برخي رفت‌و شدها و تحركات تعدادي از سفارتخانه‌هاي خارجي در تهران هستيم و مردم انتظار دارند دستگاه‌هاي ذيربط مراقبت بيشتري نسبت به اين تحركات ضد انقلابي و ضد نظام داشته باشند، بخصوص تعدادي از سفارتخانه‌ها تلاش مي‌كنند نقش قبلي سفارت آمريكا در تهران يا بهتر بگوييم جاسوس‌خانه آمريكا را بازي كنند. نهادهاي مربوطه بايد نگراني مردم را با برخوردهاي مناسب با عوامل وابسته برطرف كنند.

وي در قسمت ديگري از سخنانش اظهار عقیده کرد: روز 13 آبان بايد به يك روز جهاني مرگ بر آمريكا مبدل شود و در حال حاضر اين پتانسيل در بسياري از كشورها وجود دارد و چنانچه متوليان امر برنامه‌ريزي لازم را به عمل آورند، به طور قطع اين روز به يك روز بين‌المللي استكبار ستيزي و روز " ضد جاسوسي" و روز " ضد دخالت بيگانه" مبدل خواهد شد.

رييس ستاد تبليغات دفاعي كشور افزود: رسانه‌ها و NGOها نقش مهمي در بين‌المللي كردن اين روز دارند و بايد 13 آبان امسال را مبداء اين حركت جهاني قرار دهند و بار ديگر فرياد مرگ بر آمريكا و مرگ بر رژيم‌هاي سلطه در اقصي نقاط جهان شنيده شود.
 

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.