خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۱, چهارشنبه

فقط عادت کردیم خودمون رو توجیه کنیم.

آره دوستان حقیقتش اینه که ما فقط عادت کردیم خودمون رو توجیه کنیم.
میگیم که وضع سرکوب توی مصر و تونس مثل ایران نبود به خاطر همین پیروز شدن. اما حاضر نیستیم بگیم که ما به اندازه مردم اونا غیرت نداشتیم مردمی که بدون هیچ رهبری به خیابان اومدن بعد واسه خودشون رهبر انتخاب کردن اما ما بی عرضه ها رهبرامون رو گرفتن و ما داریم ایده میدیم که آره اگر اینجور بشه حکومت سرنگون میشه. بیایم روی پول ها شعار بنویسیم مرگ بر دیکتاتور
آیا دیکتاتور با شعار نویسی میمیره؟! خودمون رو گول نزنیم ما بیشمار نیستیم متاسفانه تعداد ما خیلی کمه شما کجان اون سه میلیون؟! خامنه ای هر گندی که باشه طرفداراش حاضرن که براش جون بدن اما ما چی؟!؟!؟! حاضر نیستیم به خاطر هدفمون کشته بشیم. حاضر نیستیم کفن پوش به خیابون بیایم این تفاوت ماست با اونا. داریم صبح تا شب بسیجی ها رو نفرین میکنیم در صورتی که باید درک کنیم که این بسیجی ها برای اعتقادشون دارن به میدون میان. درسته مخالف ما هستن اما خوب لاقل اینقد روی اعتقادشون هستن که میان توی دل خطر. ما با این روش هایی که در پیش گرفتیم هرگز به پیروزی نمیرسیم. اگر میخواهیم به پیروزی برسیم باید 22 خرداد همه با تمام قوا کنار هم جمع بشیم بعد از آنجا همه باهم به سمت منزل مهندس موسوی بریم و آزادش کنیم  و سپس شیخ مهدی کروبی بعد از اون با دستورات مهندس موسوی و شیخ مهدی کروبی عمل کنیم. و با هر تعدادی که بودیم در خیابان ها بمانیم تا به جمعیت مان افزوده شود و حملات نهایی را به صدا و سیما انجام دهیم. اگر هم الان که این نوشته را میخوانید از ذهنتان گذشت که این کار ها عملی نمیشود پس بدانید که ما بیشمار نیستیم و بهتر است آرام بگیریم تا تعدادمان به اکثریت جامعه برسد.
میدانم الان که این نوشته را میخوانید صدای اعتراضتان گوش فلک را کر میکند اما بدانید که اینها درد یکی از همراهان همین جنبش سبز است.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.