خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

پخش تراکت و شب نامه در دانشگاه تهران در آستانه ۱۶ آذر

جرس: دانشجویان دانشگاه تهران با پخش تراکت و شب نامه های اعتراضی در دانشگاه، به استقبال ١٦ آذر رفته اند.
به گزارش دانشجونیوز، در روزهای اخیر تراکت های دعوت به تجمع اعتراضی روز ١٦ آذر به صورت گسترده ای در سطح دانشگاه تهران توزیع شده است. دانشجویان معترض دانشگاه تهران با نصب پوسترهایی از مجید توکلی در تابلوهای اعلانات عمومی دانشگاه و نیز پخش تراکت های اعتراضی، دانشجویان را به اعتراض سراسری در روز ١٦ آذر دعوت کرده اند.

گفتنی است پخش این شبنامه ها در حالی صورت می گیرد که در روزهای اخیر فضای امنیتی شدیدی بر دانشگاه تهران حاکم شده است.



پیش از این دانشجویان دانشگاه دیگر کشور همچون علم و صنعت، پلی تکنیک، فردوسی مشهد، خواجه نصیر، علامه، شهرکرد، آزاد علوم تحقیقات و … آمادگی خود را برای گرامیداشت روز دانشجو اعلام کرده اند. انجمن های اسلامی دانشگاه امیرکبیر، انجمن اسلامی دانشگاه خواجه نصیر، دانشجویان معترض دانشگاه علامه، فعالین دانشجویی دانشگاه شهرکرد و ... با صدور بیانیه هایی دانشجویان سراسر کشور را به پاسداشت روز دانشجو فراخوانده اند.


دربخشی از فراخوان انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر آمده است: "انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر از عموم دانشجویان در سراسر کشور دعوت می کند در مراسم بزرگداشت روز دانشجو شرکت کنند تا همراه با هم بار دیگر فریاد بزنیم :"دانشگاه زنده است!" و به هموطنان زخم خورده و ستم کشیده کشورمان نشان دهیم که اینجا، در دانشگاه، هنوز شعله ی امید زیر خاکستر تن ها مان روشن مانده است."


فعالین دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی هم در بیانیه ای گفتند: "ما جمعی از دانشجویان همیشه بیدار دانشگاه خواجه نصیر اعلام می داریم تا آزادی میلاد اسدی، شرف و آبروی دانشگاه خواجه نصیر از پای نخواهیم نشست و تا آخرین نفس در جهت نابودی استبداد دینی و زوال قرائت فاشیستی خواهیم جنگید و این کاخ استبداد را ویران خواهیم کرد."


همچنین دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه علم صنعت با دیوارنویسی و پخش تصاویر شهدای جنبش سبز فضای امنیتی و سرکوب را به تمسخر گرفته و آمادگی خود را برای حضور در مراسم اعتراضی ١٦ آذر اعلام کرده اند.

2 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

ناشناس گفت...

سلام علیک.جنبش مدفون شده ی سبز وجود ندارد و نه تنها چندی از دانشجویان بسیار اندک نتوانسته اند تا کنون هیچ غلطی بکنند از این پس هم نمیتوانند هیچ غلطی بکنند
بسیجی خار چشمان شماست

مبارزان آزادیخواه آبادان گفت...

فراخوان جمعي از دانشجويان و جوانان آبادان و خرمشهر به مناسبت 16 آذر http://abadan-azadikhahan.blogspot.com/2010/12/16.html

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.