خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ دی ۱, چهارشنبه

رئيس كميسيون عمران شوراي شهر: دولت يارانه مترو را ندهد، مجبور مي‌شويم از مردم بگيريم

جرس: رئيس كميسيون توسعه و عمران شوراي شهرتهران گفت: اگر دولت به تعهدات خود در بخش يارانه بليط مترو عمل نكند، سهم مردم و مسافران در پرداخت يارانه‌ها بيشتر مي‌شود.


به گزارش ايلنا، حمزه شكيب رئيس كميسيون توسعه و عمران شوراي شهر تهران در جمع خبرنگاران در مورد بودجه‌هاي مترو در بخش عمراني و يارانه‌ها تاكيد كرد: تعهد در سال جاري 240 ميليارد تومان بوده كه انصافاً سهم و ميزان كمك دولت نسبت به دولت‌هاي قبلي بيشتر بوده است.

او با اعلام اينكه دولت به طور متوسط حدود 200 ـ 240 ميليارد تومان در بخش مترو كمك كرده يادآور شد: با اين حال متروي تهران در بخش اقدامات عمراني به 500 ميليارد تومان بودجه نياز دارد تا بتواند به اهداف طرح ترافيك تهران برسد.

رئيس كميسيون توسعه و عمران شوراي شهر تهران با اعلام اينكه دولت هنوز به تعهد خود در زمينه يارانه بليط مترو عمل نكرده تصريح كرد: قرار است كه دولت به تعهد 48 ميليارد توماني خود بابت يارانه بليط عمل كند و انتظار آن است كه به اين تعهد عاجلانه عمل شود تا مجبور نشويم سهم دولت را از مردم بگيريم.

شكيب افزود: 80 درصد از درآمد شهرداري از فروش تراكم به دست مي‌آيد كه كار درستي نيست فضايي ايجاد كنيم كه شهرداري از اين طريق درآمدزايي كند.

او با اعلام اينكه بليط مترو هزينه‌بر است و بايد از جايي تامين شود خاطر نشان كرد: مردم، دولت و شهرداري هر كدام سهمي در پرداخت اين يارانه بر عهده دارند؛ دولت يارانه مي‌دهد و اعلام مي‌كند كه از مردم يارانه‌اي نگيريد اما وقتي به تعهد خود عمل نمي‌كند غير مستقيم مي‌گويد كه اين يارانه‌ را از مردم دريافت كنيد.

رئيس كميسيون توسعه و عمران شوراي شهر تهران در مورد افزايش نرخ كرايه‌هاي تاكسي طي روزهاي گذشته گفت: حق قانوني و طبيعي راننده‌هاي تاكسي اين است كه به دنبال طرح هدفمند كردن يارانه‌ها هزينه‌هاي آنها به گونه‌اي جبران شود.

او افزود: اگر دولت در اين راستا اعلام كند كه افزايش نرخي نداشته باشيم پس بايد به شيوه‌هاي ديگر مسائل آنها پيش‌بيني شود.
 

2 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

زهرا (انسان + انسانيت) گفت...

درود به دوست هم انديشم ...

خوشحالم كه دوباره تو را يافتم...

ميزبانت هستم در كلبه انسان + انسانيت 11...

به اميد سبزترين روز... آزادي ...

ناشناس گفت...

سلام دوستان
کارتون عالیه
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید.
مدیر ندای سبز
nedayesabz.blogfa.com

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.