خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ آذر ۱۶, سه‌شنبه

اعتراض دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند تبریز به برنامه نمایشی مسئولین دانشگاه



پانزدهم آذر ۱۳۸۹، صحن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی سهند تبریز شاهد فریاد و اعتراض علیه سخنان حجت الاسلام والمسلمین نقدی، ریاست دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان آذربایجان شرقی، بود.
به گزارش دانشجو نیوز، این جلسه با سخنرانی آقای نقدی شروع شد وایشان با شروع بحث از رنسانس سعی در به حاشیه راندن موضوع اصلی جلسه داشتند که این مسئله اعتراض جدی دانشجویان را به همراه داشت. در حالی که اکثر دانشجویان خواستار پرسش و پاسخ به صورت شفاهی بودند مسئولان برگزاری از پذیرش این امر امتناع کردند (شایان ذکر است که عنوان برنامه سخنرانی و پرسش و پاسخ اعلام شده بود) و در ادامه آقای نقدی در پاسخ به اعتراض یکی از دانشجویان که چرا مانع پرسش و پاسخ شفاهی می شوید؟ آیا از این کار ترسی دارید؟ ایشان صریحا پاسخ دادند: “بله من آدم ترسویی هستم”. در این بین بسیجیان و سایر وابستگان به اریکه قدرت سعی در کارشکنی و ایجاد درگیری و خشونت داشتند که با هوشیاری دانشجویان سبز موفق به انجام این کار نشدند. در حین مراسم دانشجویان پلاکارد هایی با مضامین “ستاره در پرونده = سهام عدالت دانشجو” و “روز دانشجو متعلق به کسانی است که خونشان ریخته شده، نه آنان که خونی را ریخته اند” و”دانشگاه زنده است” و … در دست داشتند.
پس از ندادن تریبون دانشجویان به منزله اعتراض به روند مراسم و توهین به دانشجویان در روز دانشجو با خواندن سرود “یار دبستانی” و “دانشجو میمیرد ذلت نمی پذیرد” جلسه فرمایشی دانشگاه را ترک کردند و در محوطه ی دانشگاه تجمع سبز خود را شکل دادند.
در ضمن پیام میر حسین موسوی به مناسبت آذرماه و بیانیه جمعی از فعالین سیاسی دانشگاه صنعتی سهند تبریز در بین دانشجویان پخش شد.
منبع سبز آنلاین

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.