خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ دی ۹, پنجشنبه

وزیر اطلاعات: برخی افراد سابقه‌دار در اسلام با فریب آقازاده‌هایشان به اسلام لطمه زدند

جرس: وزیر اطلاعات با شبیه سازی مجدد تاریخی اظهار عقیده کرد "متأسفانه برخی افراد سابقه‌دار در اسلام با فریب آقازاده‌هایشان لطمه‌های بسیاری به اسلام زده‌اند."

 
به گزارش سامانه خبری مشرق، حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات، شامگاه چهارشنبه هشتم دی‌ماه، در سلسله نشست‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه قم که در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه قم برگزار شد، نهم دی را روز بصیرت ملت ایران نامید و ادعا کرد "مردم با حضوری خودجوش در نهم دی، عمق بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و امیدهایی که مدیران و سران فتنه برای استکبار ایجاد کرده بودند تا بتواند به اهداف خود در براندازی نظام دست یابد، نقش برآب کردند."
 
مصلحی با ادعای اینکه نهم دی "واکنش هماهنگ مردم به فتنه‌گرانی بود که نظام را تهدید می‌کردند"، این حرکت را بسیار معنادار دانست و گفت: مردم رک و صریح ایده‌های خود را در پلاکاردهایی نوشته بودند که برای خیلی‌ها پیام‌های بسیاری داشت.
 
مشکل جدی استکبار و مدیران فتنه با مقوله ولایت فقیه است
وی با اشاره به این‌که همه شعارهای مطرح شده در نهم دی حول محور یک موضوع تمرکز داشت و آن تأکید بر جایگاه رهبری و مقوله ولایت فقیه بود، اظهار داشت: مشکل جدی استکبار و مدیران فتنه با مقوله ولایت فقیه است؛ چرا که سران فتنه مقوله‌ای با نام ولایت فقیه را برنمی‌تابند.
وزیر اطلاعات با بیان این‌که "چهره منافق و ریشه فتنه در نهم دی برملا شد"، به فعالیت استکبار رسانه‌ای در سانسور مقوله ولایت فقیه پس از درگذشت رهبر فقید جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: حرکت مردم قم، استقبال زیبای مراجع تقلید از این حرکت و مطالب ارزشمند آنان در حمایت از انقلاب، ولایت فقیه و ولی فقیه پیام‌های دندان‌شکنی برای دنیای استکبار و سران فتنه به همراه داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر رهبری به قم، اظهار داشت: رهبری در این دهه بسیار نورانی مطالبی را مطرح کرد که لازم است مؤسسات تحقیقاتی بسیاری راه‌اندازی شود و به بررسی این مطالب بپردازند.
 
برخی افراد سابقه دار در اسلام با فریب آقازاده هایشان به اسلام لطمه زدند
مصلحی با بیان این‌که رهبری گفته است شخصیت‌ها ملاک نیستند و زمانی شخصیت ارزش پیدا می‌کند که با شاخص‌ها بخواند و با اصول مطابقت کند، به داستان زبیر، صحابۀ پیامبر و از مخالفان زمان حکومت امام علی اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی افراد سابقه‌دار در اسلام با فریب آقازاده‌هایشان لطمه‌های بسیاری به اسلام زده‌اند.
 
وی همچنین فرقه‌های مختلف معنوی و دینی را، "برای مقابله با انقلاب اسلامی" و از "سرمایه‌گذاری سنگین صهیونیسم مسیحی"، جهت "پیوند زدن صهیونیسم به مذاهب اسلامی" دانست .
 
 
گفتنی است طی روزهای اخیر، تمامی مقامات، نمایندگان، و فعالان جریان اصولگرای حامی حکومت، تجمع دولتیِ نهم دی ماه سال گذشته را "تماما خودجوش" و بدون هرگونه اعلام قبلی ذکر کرده اند.
 

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.