خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ آذر ۲۷, شنبه

روزی نه چندان دور، مردم ایران صبح آزادی را در آغوش خواهند گرفت

جـرس: زهرا رهنورد، استاد دانشگاه و فعال سیاسی، با خانواده نسرین ستوده که این روزها در اعتصاب غذای خشک به‌سر می‌برد، دیدار و با آنها اظهار همدلی و همدردی کرد.


به گزارش کلمه، رهنورد در این دیدار گفت: "نسرین ستوده در آینده‌ای نه چندان دور به نماد استقامت زنان و مردان ایرانی تبدیل خواهد شد، روزی که دور نیست، همان روزی که مردم ایران صبح آزادی را در آغوش خواهند گرفت."

نسرین ستوده حقوقدان، وکیل دادگستری و فعال اجتماعی است. او عضو کمپین یک میلیون امضا برای تغییر قوانین تبعیض‌آمیز علیه زنان، و انجمن حمایت از کودکان بوده و وکالت پرونده‌های بسیاری از فعالان حقوق بشر، فعالان حقوق زنان، کودکان قربانی ِ کودک‌آزاری و کودکان ِ در معرض اعدام را برعهده داشته‌است

ستوده، که در اعتصاب غذای خشک به‌سر می‌برد، به دلیل وخامت وضعیت جسمی‌اش به بهداری زندان منقل شده است. او اعلام کرده که حاضر به شکستن اعتصاب غذایش نیست.

این سومین باری است که وی در طی صد روز بازداشتش دست به اعتصاب غذا می‌زند و این بار، با توجه به تحلیل رفتن قوای جسمانی‌اش، وضعیت بسیار خطرناکی را پشت سر می‌گذارد.

رضا خندان، همسر نسرین ستوده، و دو فرزند خردسالش به شدت نگران حال او هستند؛ چرا که اخبار رسیده از زندان اوین، بسیار نگران‌کننده است، اما هیچ‌یک از مسئولان قضایی در این باره پاسخگو نیستند.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.