خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ خرداد ۲, دوشنبه

ناصر حجازی اسطوره سبز فوتبال ایران چهره در نقاب خاک کشید.


درگذشت ناصر حجازی را به تمامی ملت سبز ایران و فوتبال دوستان تسلیت عرض میکنم. و از خداوند برای آن مرحوم طلب آمرزش و برای بازماندگان صبر را آرزو مندیم.
روحش شاد و یادش گرامی باد.
تفنگت را زمین بگذار.

4 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

جرس نیوز گفت...

وداع با اسطوره از ورزشگاه آزادی
چکیده :این مراسم از ساعت 7 صبح روز چهارشنبه 4 خرداد در مقابل بیمارستان کسری تهران آغاز می‌شود. پس از آن پیکر مرحوم حجازی به ورزشگاه آزادی برده می‌شود تا با بدرقه‌ی آحاد جامعه پیکر این اسطوره فوتبال ایران در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شود....

برنامه‌ی مراسم تشییع پیکر مرحوم ناصر حجازی با تغییراتی روبرو شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از آن که با آغاز مراسم تشییع پیکر مرحوم حجازی در ورزشگاه شیرودی مخالفت شد، بر اساس تصمیم اتخاذ شده این مراسم از ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۴ خرداد در مقابل بیمارستان کسری تهران آغاز می‌شود. پس از آن پیکر مرحوم حجازی به ورزشگاه آزادی برده می‌شود تا با بدرقه‌ی آحاد جامعه پیکر این اسطوره فوتبال ایران در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شود.
خانواده مرحوم حجازی جهت سهولت در رفت و آمد اهالی فوتبال در ورزشگاه آزادی و همچنین بهشت‌ زهرا ۶۰ دستگاه اتوبوس تدارک دیده‌اند که این اتوبوس‌ها در اطراف بیمارستان کسری آماده‌ سرویس‌دهی به مردم خواهند بود.
پیش از این قرار بود با توجه به خواسته خانواده حجازی، پیکر او در امامزاده پنج تن لویزان به خاک سپرده شود اما در نهایت با تصمیمی که اتخاذ شد مقرر گردید که پیکر حجازی در بهشت زهرا دفن شود.

سرباز سبز گفت...

سلام دوست عزیز
اولا یک تشکر ویژه از وبلاگ خوبتون
دوما خواستم از شما در خواست کنم که اگه میشه لطف کنید و با بنده تبادل لینک کنید
بنده رو در دنیای مجازی با نام سرباز سبز میشناسند
وبلاگ من هم اینه :
www.gm-iran.blogspot.com

خوشحال میشم که اگر با شما تبادل لینک داشته باشم
بی صبرانه منتظر پاسخ شما در این زمینه هستم
شما میتونید که پاسخ من رو یا از طریق کامن در آخرین پستم و یا از بخش تماس با مدیر وبلاگم بدهید
با تشکر از شما

به امید ایرانی آزاد

جرس نیوز گفت...

همسر ناصر حجازی پس از ورود تابوت ناصر خان به استادیوم آزادی برای دقایقی كوتاه به سمت یكی از دروازه ها رفت و برای لحظات كوتاهی به یاد همسرش درون دروازه ایستاد.

جرس نیوز گفت...

مراسم ناصر حجازی، فردا جمعه در شهرک غرب تهران////////////////////تشکر خانواده حجازی از مردم / یادبود اسطوره، ظهر فردا در شهرک غرب
مراسم ناصر حجازی، فردا جمعه در شهرک غرب تهران
مراسم ناصر حجازی، فردا جمعه در شهرک غرب تهران
جــرس: در پی حضور گستردۀ مردم در جریان مراسم تشییع و خاکسپاری ناصر حجازی، خانوادۀ این اسطورۀ ورزشی و قهرمان ملی، با تشکر از همگان، خواستار حضور آنان در مراسم بزرگداشت آن مرحوم در روز جمعه (ششم خرداد ماه) در تهران شد.

به گزارش تارنمای رسمی «ناصر حجازی»، خانوادۀ آن زنده یاد، ضمن سپاسگزاری و قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم "وداع آخر"، در پیام خود که با امضای آتیلا حجازی، فرزند بزرگ وی منتشر شده، خاطرنشان ساخته اند: "بی شک پدرمان دیروز خوشحال و همراهمان بود و تا همیشه با ما می ماند. با ما فرزندانش و با شما مردم عزیز کشورمان که همیشه دوستش داشتید و دوستتان داشت. ما خانواده حجازی تا همیشه حضور گرمتان را در یاد خواهیم داشت و سپاسگزاریم."

در ادامه این پیام آتیلا حجازی با دعوت از مردم برای حضور در مراسم یادبود ناصرخان نوشته است: "به یاد او فردا جمعه، مورخ ششم خرداد نود از ساعت یازده تا یک بعد از ظهر، در مسجد جامع شهرک غرب، به نشانی شهرک غرب، خیابان صیف، مسجد جامع چشم انتظارتان هستیم."

لازم به یادآوری است مسجد جامع شهرک غرب روبروی مرکز خرید میلاد نور واقع شده است.

همچنین گفتنی است در جریان مراسم روز چهارشنبۀ تشییع و خاکسپاریِ این قهرمان ملی، درحالیکه مردم به تاسی آن مرحوم، رک گویی و شفافیت پیشه کرده و زبان به انتقاد از شرایط فعلی و آزادی زندانیان گشوده بودند، گروه زیادی بازداشت و روانه محل های نامعلوم شده اند.

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.