خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ آبان ۲۳, یکشنبه

رد اظهارات جنتی توسط رییس فراکیسیون روحانیون مجلس

جرس: رئیس فراکسیون روحانیون مجلس اظهارات آقای جنتی در تریبون نماز جمعه را دون شان مجلس دانست و گفت: گفتن این سخنان در جمع عمومی مردم که ممکن است از ماهیت کاری مجلس اطلاعات کاملی نداشته باشند با شئونات مجلس همخوانی ندارد.


به گزارش خبرآنلاین، تقی رهبر با انتقاد از اظهارات اخیر آقای جنتی در خطبه های نماز جمعه افزود: اگر نمایندگان از وزرا درخواستی دارند خواسته های مردمی است و این گونه نیست که وزیری را تهدید کنند.

نماینده اصفهان با رد اظهارات خطیب نمازجمعه تهران در خصوص اینکه نمایندگانی با تهدید وزرا، آنان را وادار به پذیرش درخواست های خود می کنند، اظهار کرد: بنده دو دوره است که در مجلس هستم اما این موارد را نه خودم انجام داده ام و نه دیده ام که نماینده ای وزیری را به دلیل خواسته شخصی اش تهدید کند.
رهبر درخصوص بخش دیگری از اظهارات آقای جنتی درباره غیبت نمایندگان در جلسات علنی مجلس اظهارعقیده کرد: ما هم به عدم حضور برخی نمایندگان در جلسات علنی معترضیم و گله ایشان را به حق می دانیم ولی ممکن است جمعی که در جلسات حضور ندارد از طرف مجلس ماموریتی داشته یا اینکه مریض باشند.

جنتی، خطیب نمازجمعه تهران اخیرا در نماز جمعه تهران از نمایندگانی که با تهدید وزرا، آنان را وادار به پذیرش درخواست های خود می کنند گلایه کرده بود.

‎ جنتی همچنین به استناد حرف‌هایی که به او گفته شده، هشداری هم به نمایندگان مجلس در رابطه با انجام وظایف نظارتی‎نمایندگان داد و گفت: نمایندگان چرا وزیری را می‌خواهند و از او چیزی می‌خواهند و قبول نمی‌کند و او را تهدید به استیضاح می‌کنند.
 

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.