خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ آبان ۱۶, یکشنبه

اتهام سردار سپاه به نخست‌وزیر دوران جنگ: موسوی کارشکنی می کرد و به دنبال تسویه حساب با سپاه بود

جرس: فرمانده سابق قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا، در گفت‌وگویی مربوط به دوران جنگ، از "كارشكني‌هاي دولت وقت در مسير جنگ" سخن گفت و مدعی شد که "نخست‌وزير" مقصر اصلي شرايط آن روز بوده و اظهار کرد: از همان موقع ما اينها را مي‌شناختيم.


به گزارش فارس، سردار محمد وفایی ، نخست‌وزیر دوران جنگ را به "بي‌عرضگي و همراهي با كارشكنان جنگ" متهم کرد و گفت: وزير صنايع سنگين وقت (بهزاد نبوي) ما را براي خريد 800 دستگاه لودر و بولدوزر، يك سال و نيم معطل كرد. نخست وزير هم بي‌عرضه بود و هم با آنها همراهي مي‌كرد.

وی که با بیان این ادعا که "جنگ اين طوري اداره مي‌شد و ما در دو جبهه مي‌جنگيديم" اظهار کرد: بودجه‌اي كه دولت وقت براي جنگ در نظر گرفت احمقانه بود.

وفایی درباره نخست‌وزیر دوران جنگ، که از معتمدین آیت‌الله خمینی به شمار می‌رفت و در انتخابات سال گذشته، از سد شورای نگهبان نیز عبور کرده بود، عنوان کرد: از همان موقع ما اينها را مي‌شناختيم و مي‌دانستيم چه كساني هستند. ما مي‌گفتيم برايمان لودر و بلدوزر بفرستيد. آنها هم هر چه ماشين‌آلات خراب و از كار افتاده بود براي ما مي‌فرستادند. امام خيلي چيزها گفت و اينها نكردند.

وی مدعی شد: الان كه خيلي مسايل مشخص شده، مي‌شود اين حرفها را زد والا چند سال قبل به خاطر برخي مصلحت‌ها نمي‌شد اين چيزها را گفت.

این فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبيا اظهار عقیده کرد: اين آقايان فقط 16 درصد بودجه كشور را به جنگ اختصاص داده بودند. هيچ كجاي دنيا چنين حماقتي وجود ندارد. هر كجا جنگ باشد تمام بودجه آن كشور جنگي بسته مي‌شود.

برخي افراد بدبخت در داخل با دشمن عليه سپاه هم‌صدا مي‌شوند

وی در ادامه به برنده شدن سپاه در قرارداد دو ميليارد دلاری در يك مناقصه بين‌المللي اشاره کرد و گفت: اين قابليتي است كه خداوند در سپاه قرار داد. 34هزار نفر در كارگاه‌هاي ما كار مي‌كردند و اگر بعد از جنگ اجازه مي‌دادند سپاه در بخش‌هاي ديگر مثل درمان هم وارد شود، باز هم همين اتفاق مي‌افتاد. ولي برويد ببينيد چه كساني و به چه دليل اجازه ندادند.

وی با بیان این که "دشمن هم امروز از اين توان سپاه مي‌ترسد" گفت: ارتش آمريكا با آن همه هيبتي كه برايش درست كرده‌اند، يك اتوبان در آمريكا ساخته است. آنها اين توان ما را مي‌دانند ولي متاسفانه برخي افراد بدبخت در داخل نمي‌فهمند و با دشمن عليه سپاه همصدا مي‌شوند.

وفایی که لشكرهاي مهندسي را مجهز به" آخرين متد و تكنيك‌هاي روز دنيا" می‌دانست، اظهار نظر کرد: امروز توان ما به حدي است كه اگر خداي ناكرده جنگي رخ بدهد، سپاه 60-70 لشكر مهندسي دارد كه همه اينها با توانمندي‌هايي كه در خود سپاه بود، بوجود آمد و به لحاظ منابع مالي هم به جايي وابسته نيست.

امروز هر كالايي را مي‌توان از كشورهاي مختلف خريد

این سردار سپاه همچنین ابراز عقیده کرد: آمريكايي‌ها فكر مي‌كنند دنيا فقط خودشان و چند كشور دنباله‌روي آنها هستند. امروز هر كالايي را مي‌توان از كشورهاي مختلف خريداري كرد.

وی افزود: در واقع دنياي مادي نمي‌تواند تحريم صددرصد كند چون انديشه آنها مادي است و صاحبان اين انديشه براي چند دلار بيشتر حاضرند همه چيز خود را بفروشند. ضمن اينكه آقا هم فرمودند اين تحريم ها براي ما خير است و ما را خودكفا مي‌كند.

امروز ديگر مسئولان بالاي نظام به دشمن "گرا " نمي‌دهند 

وی در ادامه ادعا کرد که يكي از حسن‌ها اين است كه امروز ديگر مسئولين بالاي حكومت و وزير و وزرا از داخل به دشمن "گرا " نمي‌دهند.
این سردار سپاه با بیان اینکه تحریم برای شیعه امر تازه و بیگانه ای نیست ادامه داد: نیز برخي مي‌گويند تحريم‌ها در گذشته به اين شدت نبود. اما مگر پيشرفت‌هاي ما در گذشته مانند امروز بوده است.

چندی پیش میر حسین موسوی در خصوص ناگفته های جنگ اظهار کرده بود:  این روزها  به بهانه سالروز صدور قطعنامه ۵۹۸ که هیچ سالی از آن یاد نمی‌شد تحریف‌های آشکار و برنامه‌ریزی شده‌‌ای درباره تاریخ دفاع مقدس و نقش دولت در آن صورت گرفته است. این روزها عده‌ای مدعی شده‌اند که می‌خواستند بغداد را فتح کنند و دولت آن زمان مانع آن شده بود. بنده هنوز لب به سخن درباره دهه اول انقلاب باز نکرده‌ام و هیچ‌گاه هم میل نداشته‌ام در این‌باره صحبت کنم ولی ظاهرا مجبورم در صورت ادامه این تحریف‌ها برای دفاع از رزمندگان سلحشور و مدیران برجسته‌ای که در این میان سهمم عمده داشتند ناگفته‌های خود را بگویم و نیز بگویم که استعفای سال ۶۷ بر سر چه بود.

اگر زمان جنگ دولت را در اختیار می‌گرفتید بر سر کشور همان می‌آوردید که بر سر اموال مستضعفان و یتیمان در بنیاد مستضعفان آوردید.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.