خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ آبان ۱۲, چهارشنبه

ملاقات با شبنم مددزاده بعد از سه هفته بی خبری

جــرس: شبنم مددزاده، عضو زندانیِ شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم، پس از ۲۲ روز بی خبری مطلق، توانست با خواهرش ملاقات کند.


به گزارش دانشجو نیوز، این ملاقات در حالی صورت می گیرد، که با وجود گذشت بیش از ۶۲۱ روز از بازداشت این فعال دانشجویی، تا کنون اجازه استفاده از مرخصی را نداشته است.

گفته می شود حال روحی شبنم مددزاده مساعد میباشد اما از نظر فیزیکی دچار ضعف جسمانی شدید است که با توجه به ناراحتی قلبی و گوارشی نگرانی ها را در رابطه با وضعیت سلامت وی افزایش می دهد.

در روز بیست و دوم مهرماه، تمامی ارتباطات این عضو انجمن اسلامی دانشگاه تربیت معلم از جمله ملاقات و استفاده از تلفن، به دستور معاون زندان قطع شده بود. در مراجعات مکرر خانواده مددزاده به مسئولین ذیربط هیچ کدام پاسخ قانع کننده ای در رابطه با این اقدام غیر قانونی آقای علیمحمدی، معاون زندان رجایی شهر نداده اند.

با وجود گذشت ۲۲ روز و اجازه ملاقات شبنم مددزاده با خانواده اش، کماکان این فعال دانشجویی زندانی اجازه استفاده از تلفن را ندارد.

 چندی پیش شبنم مددزاده نایب دبیر شورای تهران دفتر تحکیم وحدت و عضو انجمن اسلامی دانشگاه تربیت معلم تهران و برادرش فرزاد مددزاده، بعد از شش جلسه دادگاه، به تحمل پنج سال حبس تعزیری با تبعید به زندان رجایی شهر محکوم شدند.
وکیل مدافع شبنم، محمد اولیایی فرد نیز، خود از زندانیان و محکومان زندان اوین است.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.