خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ آبان ۱۷, دوشنبه

سردار جزایری: آمریکایی ها می دانند قدرت جمهوری اسلامی دیگر منحصر به منطقه خاورميانه نيست

جرس: معاون ستاد کل نيروهای مسلح جمهوری اسلامی در واکنش به اظهارات یکی از سناتورهای جمهوری خواه آمريکايی که خواستار نابودی توانمندی نظامی جمهوری اسلامی شده بود، با بيان اينکه "اين سناتور آمريکايی درک درستی از توانمنديهای جمهوری اسلامی ندارد"، گفت: "اين شخص نمی داند که هم اکنون آمريکا با حضور خود در منطقه به گروگان ايران درآمده است."


این مقام ارشد نظامی جمهوری اسلامی همچنین تصریح کرد "آنها می دانند که قدرت جمهوری اسلامی دیگر منحصر به منطقه خاورميانه نيست."

ليندسی گراهام سناتور جمهوريخواه ايالت کارولينای جنوبی، روز شنبه هفته اخیر خواستار آن شده بود که باراک اوباما، رئیس جمهور ایالات متحده، جهت متوقف کردن برنامه هسته‌ا‌ی ایران "حمله نظامی" را در نظر داشته باشد. لیندسی گراهام که در کنفرانس امنیت بین‌الملل هالیفکس سخن می‌گفت، تاکید کرد که اگر جمهوری اسلامی از برنامه اتمی خود دست نکشد، ایالات متحده باید این گزینه را در نظر داشته باشد که با یک حمله، قدرت نظامی ایران را خنثی کند. این سناتور جمهوری‌خواه هدف از حمله احتمالی مورد نظر را "غرق کردن کشتی های جنگی، نابود کردن نیروی هوایی و وارد کردن ضربه ای قاطع به سپاه پاسداران" دانست.

به گزارش مهر، سردار پاسدار مسعود جزايری، رئيس کميته تبليغات دفاعی کشور و معاون ستاد کل نيروهای مسلح، در واکنش به سخنان اخیر سناتور محافظه کار عضو کميته نيروهای مسلح سنای آمريکا که خواستار نابودی کامل تاسيسات نظامی و واحدهای هوايی و دريايی ایران - بویژه توان نظامی سپاه پاسداران- شده بود، عنوان کرد: اين سناتور آمريکايی نمی داند که دنيا عوض شده و تغييرات زيادی در صحنه های سياسی و نظامی بين الملل بوجود آمده است.

جزایری به سناتور محافظه کار آمریکایی هشدار داد در امور استراتژیِ مربوط به ايران و آمريکا وارد نشود، زيرا ناکارآمدی توصيه های او قبلا به اثبات رسيده است و اين سناتور هنوز تصور می کند که با قلدری و زورگويی از جنس آمريکايی می توان دنيا را اداره کرد در حاليکه در دنيای واقعی اين چنين نيست.

معاون فرهنگی ستادکل نيروهای مسلح با بيان اينکه اين سناتور آمريکايی درک درستی از توانمنديهای جمهوری اسلامی ندارد، گفت: اين شخص نمی داند که هم اکنون آمريکا با حضور خود در منطقه به گروگان ايران درآمده است.

وی تصريح کرد: البته خود آنها می دانند که قدرت جمهوری اسلامی منحصر به منطقه خاورميانه نيست .

پيش از اين منوچهر متکی در خصوص اظهارات سناتور آمريکايی گفته بود: مطالب سناتور آمريکايی را خيلی جدی نگيريد خواسته شوخی کند.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.