خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ آبان ۱۲, چهارشنبه

فراخوان جنبش سبز لندن جهت بزرگداشت اعتراضات ١٣ آبان

جــرس: به مناسبت ١٣ آبان و جهت گرامیداشت خاطرۀ اعتراضات جنبش سبز، گروهی از ایرانیان مقیم بریتانیا روز پنجشنبه ١٣ آبان ماه ٨٩ (۴ نوامبر)، در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در لندن دست به تجمع خواهند زد.


به گزارش منابع خبری جرس، جنبش سبز لندن با صدور بیانیه ای به همین مناسبت، ضمن شرح مختصری از رخدادهای سال گذشته و یادآوری سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز مردم ایران به نتایج انتخابات مهندسی شدۀ ریاست جمهوری، جنبش سبز را علیرغم وجود جمع زیادی زندانی و محکوم سیاسی، همچنان "زنده" و "پویا" دانسته و خاطرنشان می کند:
"... یکسال گذشت از وقایع ۱۳ آبان سبز و جنبش همچنان زنده است، در حالی که مدافعان آزادی و شیر زنانی همچون نسرین ستوده تحت شکنجه می باشند، زندانیان گمنام و شناخته شده سیاسی و عقیدتی در زندان بوده بعضا به جرم محاربه به اعدام محکوم شده اند... در این یکسال کودتا گران و خودکامگان با وقاحت تمام، مردم آزادی خواه را از "خس وخاشاک" تا " میکروب سیاسی" خواندند و بر جنایات و خیانت های خویش، بر ضد منافع ملی ایران ، برخلاف حتی قوانین داخلی وتمام معاهدات بین المللی همچنان پافشاری نموده و افزودند..."

جنبش سبز لندن از ایرانیان دعوت نموده است تا ساعت ۱۸.۳۰ تا ۲۰.۳۰ پنجشنبه چهارم نوامبر، در مقابل سفارت ایران گرد هم آمده تا خاطرۀ اعتراضات و پویایی جنبش را یادآور سازند.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.