خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ آبان ۱۶, یکشنبه

انتقال زندانیان سیاسی بند زنان اوین به بند متادون

جرس: زندانیان سیاسی بند زنان اوین، امروز  به قرنطیه بند متادون منتقل شدند.


به گزارش جرس، امروز با حمله ماموران حفاظت اطلاعات اوین به بند زنان تمام زندانیان سیاسی این بند به زور به قرنطینه بند نسوان موسوم به بند متادون منتقل شده اند و در این انتقال به آنها گفته شده تا تمام وسایل‌شان را همراه خود ببرند.


این در حالی است که در این مکان معتادان به مواد مخدر و بيماران عفونی پیش از انتقال به بندهای عمومی نگهداری می شوند و شرایط روانی و بهداشتی به حدی است که مسوولان زندان زنان به عنوان تهدید و تنبیه از انتقال به زندانیان به آن بند استفاده می‌کنند.

همچنین از یک هفته گذشته تاکنون به دلیل قطع تلفن زندانیان سیاسی امکان هیچ تماسی از سوی خانواده این زندانیان با انان وجود ندارد و اخبار فوق نیز از سوی زندانیان عمومی سایر اتاقها در اختیار منابع خبری جرس قرار گرفته است.

بنابر گزارش فوق 15 نفر از زندانیان سیاسی محبوس در اوین پس این حمله منتقل شده اند که بهاره هدایت، مهدیه گلرو، عاطفه نبوی، زهرا جباری، معصومه یاوری، فرح واضحان، نازیلا دشتی، عالیه اقدام دوست، کفایت ملک محمدی، پروین جوادزاده، مهسا رحمتی، کبری زاغه دوست در میان آنها قرار دارند و هنوز اسامی سه زندانی دیگر مشخص نشده است.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.