خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ مهر ۸, جمعه

عضو موتلفه: خسارت رویدادهای پس از انتخابات بیشتر از جنگ هشت ساله بود


جـــرس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی و از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می گوید "اهداف اولیه‌ جریان انحرافی گرفتن مجلس نهم است و به احتمال زیاد، ریاست جمهوری بعدی خواهد بود، اما نمی توانند کوچکترین موفقیتی در این زمینه داشته باشند، اما می‌توانند خسارات فراوانی مانند فتنه 88 وارد کنند. احتمال زیاد می‌دهم اگر با این جریان انحرافی مقابله جدی نشود خطر بزرگتری از فتنه 88 را در آینده داشته باشیم."

به گزارش «نسیم»، حسن غفوری فرد، در گفتگو با هفته نامه "شما" (ارگان حزب موتلفه)، دلیل ورود جامعتین (جامعه روحانیت و جامعه مدرسین) و به ویژه مهدوی کنی و یزدی در عرصه انتخابات آتی را نشانگر آن دانست که "آنها احساس کردند در بیداری اسلامی در جهان بیشتر تأثیرگذار باشند" و همزمان گفت "حضور فتنه‌گران و جریان انحرافی نیز تاثیر داشته است."

این فعال اصولگرا که به زعم خود در تمام انتخابات بعد از انقلاب حضور داشته، ادعا کرد "مثلاً مجلس ششم و شورای شهر و روستا در دوره اول بسیار بد بود، فتنه 88 بسیار جدی بود که برخی معتقدند این فتنه از هشت سال دفاع مقدس بیشتر هزینه داشته است. اینها حتماً تاثیر داشته است من فتنه 88 را مرده می دانم اما خسارت‌هایی که به کشور وارد شد را نمی‌توان نادیده گرفت و این فتنه بسیاری از کشورها را به طمع انداخت که تحرکاتی را علیه جمهوری اسلامی انجام دهند و حتی اسرائیلی‌ها فتنه‌گران را بهترین یاران خود دانستند و آنها به طمع افتادند. فتنه خاموش شده اما باید مراقب بود."

غفوری فرد گفت "دوران دیگری در اسلام رقم خورده و امروز می‌بینیم که نماز جمعه دو میلیون نفری در مصر خوانده می‌شود و این حضور بسیار عجیب و زیبایی است. چهار دیکتاتور بزرگ عربی ظرف چندین ماه سرنگون می‌شوند و این اتفاقاتی که افتاده بسیار مهم است...
تحولات کاملاً بی سابقه در حال شکل گرفتن است.. و در این شرایط و با توجه به اینکه روحانیت همیشه پیشتاز بوده، می‌خواهد نقش خود را ایفا کند و اثرگذاری‌اش را به انقلاب‌ها بگذارد و لازمه این حرکت این است که بستر داخلی آماده باشد و مجلس و دولت در خط رهبری و ولایت شکل گیرد و این مساله با وحدت به وجود می‌آید زیرا نقش ایران به عنوان ام‌القرای اسلامی بسیار مهم و باید پررنگ باشد. "

وی در خصوص آنچه "مخالفت دولتی ها با حضور روحانیت در صحنه" نامید گفت "بعید می‌دانم هیچ اصولگرایی روحانیت را نخواهد، از اصول ما روحانیت است، از محورهای اصلی اصولگرایی ولایت و روحانیت است. هیچ اصولگرایی نمی‌تواند موافق حذف ولایت و روحانیت باشد، اگر کسی موضوع اصولگرایی منهای روحانیت را بگوید از دایره اصولگرایی خارج است."

وی با قیاسی مع الفارق گفت "در دوران مصدق نیز، جایی که روحانیت کنار رفت و یا کنار کشید عملاً نهضت نابود شد و مصدق به چه راحتی نهضت را لطمه زد."

این عضو حزب موتلفه پیرامون دولت احمدی نژاد افزود "در دل دولتی که به پشتوانه ولایت قوت گرفت و هیچ کس نمی‌تواند انکار کند که این دولت با پشتوانه رهبری شکل گرفت و رشد کرد و حمایت‌های همیشگی رهبری دولت را تا به این اینجا آورده است و این جریان واقعاً عجیب و غریب است، داستان جریان انحرافی از معضلاتی است که تا به حال تحلیل دقیقی راجع به آن داده نشده است و به علت همین جریان انحرافی بسیاری از نیروهای اصلی انقلاب یا کنار گذاشته شدند و یا کنار کشیدند. امثال آقایان محسنی اژه‌ای، باقری لنکرانی و.. که ارکان دولت نهم بودند کنار گذاشته شدند ..."

وی تاکید کرد "حقیقت این است که احمدی نژاد به جریان انحرافی اعتقاد دارد. به لیدر جریان انحرافی اعتقاد صد درصد دارد که پاک و زلال است و هیچ کسی هم نتوانسته در این اعتقاد کوچکترین مشکلی ایجاد کند. حتی رهبری نامه کتبی می دهند و عملاً اجرا می‌شود اگر چه ایشان را معاون اول نمی‌گذارند اما الان نقش این فرد از معاون اولی بسیار پررنگ تر است و علیرغم اینکه رهبری و دستور داد، احمدی نژاد این فرد (مشایی) را معاون اول نگذاشت ولی اعتقاد به این فرد دارد و بارها گفته‌ که افتخار می‌کنند دور بعد مشایی رئیس جمهور شود و احمدی‌نژاد معاون او شود."

عضو فراکسیون اصولگرایان افزود "اهداف اولیه‌ جریان انحرافی گرفتن مجلس نهم است و به احتمال زیاد، ریاست جمهوری بعدی خواهد بود. در این مقطع چه خواهند کرد بحث‌های مختلفی وجود دارد، برخی‌ها به شدت اعتقاد دارند نحوه اقدامات جریان انحرافی این است که ما در غیبت صغری امام زمان هستیم و در دوران غیبت صغری به ولایت فقیه نیازی نیست و دلیل آنها این است که می‌توانیم با امام زمان رابطه برقرار کنیم و این مساله بسیار خطرناک است که اصل نظام و آن محور اصلی که ولایت فقیه است و محور اصلی وحدت است به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم در معرض تهدید قرار گرفته است.
من فکر نمی‌کنم که اینها بتوانند کوچکترین موفقیتی در این زمینه داشته باشند و اعتقاد مردم به ولایت فقیه بسیار قوی‌تر است اما می‌توانند خسارات فراوانی مانند فتنه 88 وارد کنند. احتمال زیاد می‌دهم اگر با این جریان انحرافی مقابله جدی نشود خطر بزرگتری از فتنه 88 را در آینده داشته باشیم."

وی پیرامون اینکه "آیا جریان انحرافی وابسته به بیگانگان است" گفت "هر جریانی که خلاف نظام عمل کرد را نمی‌توان وابسته به بیگانگان دانست اما جریان انحرافی مورد استقبال دشمنان است. روزنامه‌های آمریکایی در ورود مسئولین ایرانی به آمریکا جنجال به راه انداختند، دستگاههای خارجی از جریان انحرافی استفاده خواهند کرد حالا اینکه وابسته هستند یا نه هنوز نامشخص است. ممکن است حتی بگوییم فتنه 88 وابسته به خارج نبوده اما نیروهای خارج، از فتنه استفاده زیادی بردند."

وی در خصوص افراطیون جبهه پایداری نیز گفت "موضع ما این است که علیه جبهه پایداری سخن نگوییم. جبهه پایداری را ما از دوستان خوب خود و از اصولگرایان می‌دانیم، اما اینکه جبهه پایداری بخواهد شرط و شروط بگذارند زمانش گذشته است، تعبیر ما این است قطار انتخابات با ساختار 8+7 شروع به حرکت کرده و زمانی که قطار حرکت کرد درب هنوز باز است و افراد می‌توانند وارد شوند اما در جایی می‌توانند بنشینند که جایشان است و نمی‌توانند جای دیگران بنشینند از آن به بعد می‌توانند در همان مسیر حرکت کنند و مسیر را نمی‌توانند تغییر دهند. "

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.