خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

حضور تعدادی از خانواده های زندانیان سیاسی در جلسه دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

جرس: تعدادی از خانواده های زندانیان سیاسی با حضور در یکی از جلسات دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، به شرح شمه ای از فجایع روی داده در زندان ها و شرایط سخت زندانیان سیاسی و فشارهای وارده بر خانواده ها پرداختند.


به گزارش تحول سبز،این خانواده ها در این جلسه اعلام کردند که بی خبری عمومی از وضعیت وخیم زندانیان به ویژه آنان که دچار بیماری هایی هستند که در بهداری زندان ها درمان نمی شود و باید به مرخصی بیایند و در بیمارستان های تخصصی بستری شوند و وضعیت ناگوار زنان زندانی و دیگر عزیزان را بسیار تأسف آور دانستند و تاکید کردند که از احزاب اصلاح طلب انتظار می رود که توجه بیشتری به این موضوع نشان دهند و در حد توان خود اقدامی انجام دهند.

آنان هم چنین با اشاره به تعدادی از نمایندگان سابق مجلس و اساتید دانشگاه ها، فرهنگیان، پزشکان، حقوق دانان، زنان، روزنامه نگاران، جوانان و فعالان سیاسی تآکید کردند که تک تک احزاب حاضر باید مدافع حقوق این عزیزان باشند و از جایگاه شورای هماهنگی نیز برای پی گیری از وضعیت ایشان بهره گرفته شود.

یکی از اعضای خانواده های زندانیان سیاسی نیز گفت اجازه دهید با شما صریح صحبت کنیم آقایان،  تصور کنید زمان انتخابات است و شما دارید بر سر سهم احزابتان در لیست انتخاباتی چانه زنی می کنید. امروز هم وظیفه چانه زنی و پی گیری دارید تا جایگاه و اعتبار احزابتان را نزد مردم بالا ببرید که بهترین فرزندانشان در شرایط نامطلوبی در بند ستم به سر می برند و عده ای دارند زندگی راحت خود را می کنند بدون این که به فکر این خواهران و برادران خود و شهروندان گمنام دربندجور باشند.

اقدامات این شورا در پی این نشست و گفتگوها توسط رئیس دوره ای و سخنگوی آن اطلاع رسانی خواهد شد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.