خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ دی ۲۰, دوشنبه

مخالفت با انتقال علی بهزادیان نژاد، به زندان محل سکونت خانواده اش

جرس:یک سال از زندانی شدن علی بهزادیان نژاد، وبلاگ نویس و عضو ستاد انتخاباتی میر حسین موسوی می گذرد اما او همچنان و بدون استفاده از حق مرخصی در زندان اوین به سر می برد.


به گزارش خبرنگار کلمه، علی بهزدادیان نژاد که به شش سال حبس تعزیری محکوم شده است بدون استفاده از حق مرخصی، ملاقاتهای اندک و بی خبری طولانی مدت از خانواده روزهای سختی را در بند ۳۵۰ زندان اوین سپری می کند .او در هنگام انتخابات ریاست جمهوری دهم، مدیریت یکی از سایتهای اینترنتی حامی میرحسین موسوی را نیز برعهده داشت .

خانواده علی بهزادیان نژاد در شهر مشهد زندگی می کنند و به خاطر دوری راه نمی توانند به ملاقات فرزندشان بیایند و تنها همسر او ماهی یک بار برای ملاقات با وی به زندان اوین مراجعه می کند .این در حالی است که تلفن های بند ۳۵۰ نیز از مدتها پیش قطع شده است.

قطع تماس تلفنی برای زندانیان شهرستانی، اتباع خارجی و کسانی که فرزند خردسال دارند مشکلات بیشتری را به وجود آورده است چرا که آنها از حداقل ارتباط با خانواده نیز محروم شده اند و باید به ملاقاتهای با فاصله خیلی زیاد دل خوش کنند .خانواده زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ بارها از دادستان تهران خواسته اند تلفنهای این بند را وصل کنند اما تاکنون خواسته آنها بی پاسخ مانده است .بهزادیان نژاد بارها درخواست انتقال خود به زندان مشهد را داده است اما همچنان با این درخواست مخالفت می شود.
علی بهزدادیان نژاد ، برادرزاده بهزاد قربانیان نژاد، رییس ستاد انتخاباتی مهندس میر حسین موسوی است.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.