خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

برگزاری مراسم سالگرد شهادت شبنم سهرابی

 جرس: سالگرد شهادت شبنم سهرابی، مظلومانه و غریبانه در منزل مادر او برگزار شد.


بنا به گزارش رسیده به تحول سبز، در این برنامه که تعدادی از خویشان و دوستان شبنم حضور داشتند، ضمن قرائت آیات قرآن و دعای توسل و زیارت عاشورا یاد این شهیده عاشورایی گرامی داشته شد. لازم به ذکر است هیچ یک از خانواده های شهدای عاشورایی موفق به برگزاری مراسم سالگرد به نحوی مطلوب و درخور برای عزیزانشان نشده اند.

گزارش دیگری حاکی است از حدود ۳۰ شاکی قتل هایی که در عاشورای ۸۸ صورت گرفته تنها تعداد معدودی وکیل دارند و از بفیه با سوء استفاده از بی اطلاعی حقوقی شان خواسته شده که از شکایت خود بگذرند و رضایت بدهند تا دیه به آنان پرداخت شود و به موقع به شکایتشان رسیدگی شود که متاسفانه بعضی فریب خورده به امید رسیدگی به شکایتشان در آینده آن را پس گرفته اند.

بازگشت لیلا توسلی شاهد عینی یکی از قتل های عاشورایی به زندان کمی پیش از سالگرد عاشورای ۸۸ از دیگر اقدامات برای پوشاندن جنایت های صورت گرفته و نمایش سناریوهای از پیش نوشته شده کودتاگران برای فریب مخاطبان تلویزیون بوده است.

از دیگر اقدامات مرتبط بازداشت تعدادی از خانواده های شهدا در مراسم سالگرد تولد امیرارجمند تاجمیر کشته عاشورایی و یکی از جوانانی که ماشین نیروی انتظامی از روی بدن پاکش رد شد و او را به قتل رساند، بر سر مزار او بود.
همه این فشارها بر روی خانواده های کشته شدگان عاشورای ۸۸ برای این بود که کودتاگران بتوانند در کمال آرامش نمایش های تلویزیونی خود را تهیه کرده و از رسانه میلی پخش کنند.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.