خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ دی ۲۱, سه‌شنبه

ما را محاکمه کنید، تا رسواتر شوید

جرس: شمارۀ بیست و پنجم روزنامه اینترنتی «قلم سبز»، سه شنبه ٢۱ دی ماه ٨٩، با عنوان "ما را محاکمه کنید، تا رسواتر شوید"، منتشر شد و روی خروجی و در اختیار کاربران و مخاطبان قرار گرفت.
 
به گزارش وبگاهِ قلم سبز، در سرمقالۀ امروز این روزنامه، با اشاره به تشدید جو پلیسی و نظامی و همچنین تهدیدهای صورت گرفته طی هفته های اخیر پیرامون بازداشت میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محمد خاتمی، خاطرنشان می سازد "به گمان آنها، این تهدید ها می تواند زمینه ساز اقدام کم یا بی هزینه برای بازداشت و محاکمه آقایان شود. مقامات امنیتی و قضایی بارها نشان داده اند که با بی بصیرتی کامل، قادر به ارزیابی واقعی و صحیح از شرایط نیستند و اغلب با استنباط های غلط، خطاهای جدی به سود جنبش سبز و افشای خودکامگان داشته اند..."
 
این سرمقاله همچنین می افزاید "از این رو هر بازداشت و محاکمه ای، به انباشت سرمایه برای تداوم جنبش خواهد انجامید، به خصوص اگر محاکمه کسانی باشد که شبانه روز از تریبون های رسمی و غیر رسمی، آماج تهمت ها و لجن پراکنی ها قرار گرفته اند..."
 
این سرمقاله که با نام سمبلیک "محسن روح الامینی" نگاشته شده، در انتها آورده است "موسوی، کروبی و خاتمی، ماهها و بلکه سالهاست، همچون حلاج چوبه دارشان را بر پشت خود از این سو به آن سو می برند. پس شک نکنید که آنها آماده اند تا به حکم وظایف دینی، ملی و انسانی شان، سخن حق را در برابر حاکم جائر فریاد زنند."
 
در م ستون های دیگر روزنامه تک برگیِ قلم سبزِ ٢۱ دی ماه، مهمترین اخبار دانشگاهها و دانشجویان مورد مرور و بازخوانی قرار گرفته است.
 
روزنامه قلم سبز، از شانزدهم آذر ماه ۸۹، جهت آگاهی رسانی افزون تر به شهروندان، انتشار خود را آغاز کرده و از شنبه تا چهارشنبۀ هر هفته (به جز روزهای تعطیل) منتشر و در اختیار مخاطبان و علاقمندان قرار خواهد گرفت.
 

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.