خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

دفتر داود دانش جعفری، داشتن پست مشاوره رئیس دولت را تکذیب کرد

جرس: در پی انتشار اخباری پیرامون "برکناری" داود دانش جعفری از پُستِ مشاورۀ رئیس دولت، دفتر این وزیر دولت نهم، داشتن پست مشاوره محمود احمدی نژاد را تكذیب كرد.


طی روزهای اخیر برخی منابع خبری اعلام کرده بودند که دكتر داود دانش جعفری وزیر پیشین امور اقتصادی و دارایی، پس از وزارت اقتصاد و دارایی، سمتی تحت عنوان مشاور رییس جمهور داشته، که اخیر از سوی ایشان عزل شده است."

به گزارش منابع خبری جرس، در همین رابطه دفتر دكتر داود دانش جعفری، در اطلاعیه ای اعلام كرد كه وی پس از كناره گیری از وزارت اقتصاد و دارایی، سمتی تحت عنوان مشاور رییس جمهور نداشته است كه از سوی ایشان عزل شده باشد. "
در این اطلاعیه تاكید شده است كه دانش جعفری پس از ترك وزارت اقتصاد، اساسا جلسه ای با رییس دولت به عنوان مشاور وی نداشته و از درج اخبار پیرامون بركناری از مشاورت رییس جمهوری، اظهار تعجب كرده است.

گفتنی است دانش جعفری وزیر عزل شده اقتصاد دولت احمدی نژاد، در مراسم تودیع خود به بیان برخی از ناگفته های دوران تصدی آن وزارت پرداخته و در سخنرانی خود صریح بارها و بارها به دیدگاههای غلط احمدی نژاد در خصوص سیاستهای اقتصادی اشاره و آنها را نقد کرده بود.

این اقتصاددان اصولگرا، خاطرنشان کرده بود " دولت به دلايل متعدد با حوزه‌ پيراموني خودش دچار مساله مي‌شد و اين فضاي سنگين بر كار دستگاه هايي مثل وزارت امور اقتصادي و دارايي سايه افكنده بود. مسائلي كه هنوز هم بسياري از آنها حل نشده است. مشكل با مجلس. مشكل با مجمع تشخيص مصلحت. مشكل با اشخاص خاص. مشكل با روزنامه‌ها. مشكل با نامزدهاي رقيب در انتخابات قبلي رياست جمهوري. مشكل با نامزدهاي بالقوه در انتخابات دهم. و ده‌ها مساله‌ ديگر كه قابل ذكر نيست... هر قدر من و بانك مركزي تلاش كرديم آقایان را كه اخيرا از حوزه سياسي وارد فعاليت‌هاي اقتصادي شده، متقاعد كنيم كه چاپ اسكناس براي ايجاد اشتغال مفيد نيست، اما موفق نشديم... در قسمت بازرسي رييس جمهور افرادي نفوذ كرده اند كه جزو ناراضي‌هاي دستگاه‌ها بودند و عده‌اي هم بودند كه صلاحيت پذيرش شغل نداشتند. اين افراد با دسترسي محدودي كه داشتند، به خود اجازه مي‌دادند در مسائل پيچيده گزارش تهيه كنند و با دسترسي آساني كه به مقام بالا داشتند، ذهنيت كارشناسي نشده خود را منتقل كنند...."

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.