خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

دبیرکل موتلفه: تفرق اصولگرايان پهن كردن فرش قرمز جلوي پاي اهل فتنه است

جرس: بدنبال تفرفه و اختلافات بین اصولگرایان، دبير‌كل حزب موتلفه اسلامي تاكيد كرد: اصولگرايي يك دايره وسيعي دارد كه همه‌ وفاداران به اين نظام در آن قرار دارند، ولي عده‌اي در تلاش هستند تا از اصولگرايي تعريف خود را ارائه دهند و اصولگرايان ريشه‌دار را كنار بزنند كه اين مضر است و تنگ كردن دايره اصولگرايي اشتباه است. 



به گزارش ايلنا‏ ، محمد نبي حبيبي كه در جمع اصولگرايان استان گيلان سخن مي‌گفت، با اشاره به تبليغات زمان انتخابات دهم رياست جمهوري اظهار داشت: با لباس سبز اهل بيت (ع) فتنه‌اي را رقم زدند كه اگر كسي اهل ريزبيني بود؛ مي‌فهميد چه اتفاقي مي‌افتد.
دبير‌كل حزب موتلفه اسلامي ادعا كرد: فتنه سال گذشته از فتنه بني‌صدر نيز پيچيده‌تر بود.


حبيبي تاكيد كرد:‌9 دي سينه سپركردن مردم در مقابل كساني بود كه در‌صدد براندازي نظام بودند و مردم پاسخ شرارت‌ها و اهانت‌هاي فتنه‌گران را در اين روز دادند.
وي با اشاره به سخنان رهبري در سفر به قم، خاطر‌نشان كرد: رهبر انقلاب در اين سفر چند بار موضوع فتنه 88 را مطرح كردند و اين نشان مي‌دهد كه فتنه تمام نشدني است و بايد روحيه‌ 9 دي را زنده نگه داريم.


دبير‌كل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به انتخابات مجلس شوراي اسلامي در سال آينده، اظهار داشت: تفرق اصولگرايان پهن كردن فرش قرمز جلوي پاي اهل فتنه است، رمز موفقيت ما در اتحاد است.
وي افزود: اگر هر تشكلي فقط بگويد " من" اين سم اصولگرايي است.


حبيبي خاطر‌نشان كرد:‌ امروز جامعتين براي وحدت اصولگرايان به ميدان آمده و اعتقاد ما به روحانيت يك اعتقاد باطني است، عامل مهم وحدت اصولگرايان وحدت جامعتين است. زماني كه جامعيتن به ميدان مي‌آيد همه‌ تشكل‌ها و احزاب به دور آن حلقه مي‌زنند.
دبير‌‌كل حزب موتلفه اسلامي بيان داشت: همه بايد بدانند وحدت اصولگرايان رمز پيروزي در انتخابات است و بلعكس تفرق منجر به شكست مي‌شود.


حبيبي تاكيد كرد: اعتقاد به روحانيت و ولايت ذخاير اخروي ما است، برخي خيال مي‌كنند اگر به رهبري و ولايت لطمه وارد شود، آمريكايي‌ها به آنها مي‌گويند شما بياييد، ولي فقيه شويد.
وي ادامه داد: شرط تداوم انقلاب را در اتحاد و وفاداري به نظام و انقلاب حول محور ولايت و رهبري مي‌دانيم.
دبير كل حزب موتلفه‌ اسلامي تصريح كرد: ما پاي منبر و محراب بزرگ شده‌ايم و دينمان را از روحانيت گرفته‌ايم و روحانيت بايد محور باشد.


دبير‌كل حزب موتلفه اسلامي بيان داشت: اصولگرايي يك دايره وسيعي دارد كه همه‌ وفاداران به اين نظام در آن قرار دارند، ولي عده‌اي در تلاش هستند تا از اصولگرايي تعريف خود را ارائه دهند و اصولگرايان ريشه‌دار را كنار بزنند كه اين مضر است و تنگ كردن دايره اصولگرايي اشتباه است.
وي ادامه داد: همه وفاداران به انقلاب بايد دور ولايت جمع شوند و اگر تمام قدرت ما در خدمت ولايت بود مشروع مي‌شود.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.