خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ دی ۲۱, سه‌شنبه

عسگراولادی: دوم خردادی ها تا مرز محاربه پیش رفتند

جرس: دبیركل جبهه پیروان خط امام و رهبری مدعی شد "حذف یك دیدگاه برانداز آسیبی به مشاركت سیاسی مردم نمی‌زند، به ویژه این‌كه این حذف توسط خود آن‌ها صورت گرفته است و مردم نمی‌توانند یك دیدگاه ساختارشكن و برانداز را جزء اضلاع رقابت‌های سیاسی بپذیرند. "


به گزارش ایسنا، حبیب‌الله عسگراولادی اظهار عقیده کرد: "دوم خردادی‌ها در سه مقطع ۱٨ تیر ٧٨، تحصن در مجلس علیه نهادهای قانونی نظام و نیز رویدادهای تلخ سال گذشته تا مرز محاربه با نظام و بی‌مهری به رای مردم و جمهوریت نظام پیش رفتند. "

این فعال حامی دولت ادامه داد: "عمده رسانه‌های دوم خردادی در مقطع ٧۶ تا ٨۴ دست به اهانت به مقدسات مردم، نشر اكاذیب و افترا علیه اشخاص زدند. قرار بود آن‌ها مطابق شعارهایشان آزادی و حقوق شهروندی را پاس بدارند قرار بود آن‌ها مخالف را منتقد و منتقد را موافق نظام كنند اما متاسفانه در كنار منافقین و ضد انقلاب قرار گرفتند و علیه انقلاب و مردم موضع گرفتند. "

عسگراولادی با بیان این‌كه "به همین دلایل پیش گفته، آنها مشروعیت قانونی و مشروعیت مردمی خود را از دست داده‌اند و به تعبیر دیگر حضور قانونی خود را در رقابت‌های سیاسی تعطیل كردند"، ادعا کرد "طبیعی است نهادهای قانونی نظام با توجه به مطالبات مردم در نهم دی و ٢٢ بهمن ٨٨ نمی‌توانند صلاحیت چنان اشخاصی را برای حضور در رقابت‌های سیاسی آینده تایید كنند. "

گفتنی است طی هفته های اخیر نیز، گروهی از رهبران و شاخصان جریان حاکمیت، خواستار موضع صریح شورای نگهبان در رد صلاحیت اصلاح طلبان - در صورت حضور احتمالی در انتخابات های آتی- شده بودند.

به گفتۀ دبیركل جبهه پیروان خط امام و رهبری، "نگاه دوم خردادی‌ها ورود به مجلس یا تسخیر قوه مجریه نیست آن‌ها به ساختار شكنی روی آورده‌اند و می‌خواسته و می‌خواهند نظام را با همكاری آمریكا، انگلیس و رژیم صهیونیستی تغییر دهند و منظور آن‌ها از تغییر، همگرایی با دشمنان نظام است. اوباما، ساركوزی و نتانیاهو رسما از آن‌ها دفاع می‌كنند و رسانه‌های شیطانی خود را در اختیار این دسته از دوم خردادی‌ها قرار داده‌اند. "

وی اظهار عقیده کرد: دوم خردادی‌هایی كه در فتنه سال ٨٨ با سران فتنه و دشمنان نظام همكاری نكردند و جرمی را مرتكب نشدند می‌توانند با تعریف یك هویت جدید اول برادری خود را با مردم و نظام اثبات كنند بعد در انتخابات آینده ادعای ارث نمایند. آن‌ها می‌توانند از بدنه خود رهبرانی را برگزینند كه سابقه بی‌مهری با نظام و مردم را نداشته باشند.

عسگراولادی همچنین گفت "جامعه سیاسی امروز ما یك جامعه متكثر است اینطور نیست كه تنها یك دیدگاه در جامعه وجود داشته باشد ما در سپهر سیاست ایران امروز شاهد رویش‌ دیدگاه‌های متفاوت هستیم" و همزمان اظهار داشت "حذف یك دیدگاه برانداز آسیبی به مشاركت سیاسی مردم نمی‌زند به ویژه این‌كه این حذف توسط خود آن‌ها صورت گرفته است و مردم نمی‌توانند یك دیدگاه ساختارشكن و برانداز را جزء اضلاع رقابت‌های سیاسی بپذیرند. "

وی با ادعای این‌كه دولت در اجرای قانون هدفمند كردن یارانه‌ها موفق عمل كرده است و مردم نیز چون دولت را قبول دارند همكاری خوبی كرده‌اند، تصریح كرد: مساله هدفمند كردن یارانه‌ها از مساله هسته‌یی شدن كشور مهمتر است.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.