خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

انتقاد نماینده مجلس از تبدیل شدن برخی منابر به دادگاه

 جرس: سخنگوی فراکسیون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی، عدم برخورداری جریان افراطی از جایگاه مناسب را دلیل تشدید تخریب اصلاح‌طلبان دانست.


به گزارش ایلنا، داریوش قنبری، با اشاره به جلسه روز گذشته اعضای این فراکسیون اظهار کرد: در این جلسه تشدید حملات به اصلاح‌طلبان و شخصیت‌های بارز این جریان توسط طیف‌های افراطی اصول‌گرا مورد بحث قرار گرفت و نسبت به آن ابراز تعجب شد زیرا شخصیت‌های اصلاح‌طلب در سخنان خود صرفا بر توجه به قانون اساسی تاکید کرده‌اند و مطالبه‌ای غیر از‌ آن نداشته‌اند.


وی افزود: به اعتقاد اعضای این فراکسیون، دلیل تشدید تخریب‌ها این است که جریان افراطی به‌دلیل ماهیت تندوروانه خود‏، هیچ جایگاهی در میان اصول‌گرایان ندارد لذا با بیان این مطالب می‌خواهند جایگاهی کسب کنند. در حالی که هر چه بیشتر این سخنان را مطرح کنند بیشتر مطرود می‌شوند.

قنبری تاکید کرد: رفتار جریان تندرو موضع همه اصول‌گرایان تلقی نمی‌شود بلکه عده‌ محدودی دارای این مواضع هستند.
سخنگوی فراکسیون خط امام(ره) مجلس همچنین گفت: اعضای این فراکسیون از تبدیل شدن برخی منابر به دادگاه ابراز نگرانی کرده و تاکید کردند که اگر جرمی هست باید در دادگاه‌ها رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: اعضای این فراکسیون با اشاره به کسانی که در جامعه پمپاژ خشونت می‌کنند از دادستانی کل کشور خواستند تا جلوی این افراد را بگیرند و برخورد قانونی با آنها صورت گیرد.
قنبری موضع‌گیری علیه شخصیت‌های نظام در اماکن مذهبی، نحوه هدفمندسازی یارانه‌ها، آلودگی هوای تهران و بی‌توجهی دولت به تخصیص بودجه به مترو را از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه فراکسیون متبوعش دانست و تصریح کرد: دوره شعار دادن در مورد سیستم حمل و نقل تهران گذشته است و باید در این زمینه اقدام جدی صورت گیرد.

سخنگوی فراکسیون خط امام مجلس در پایان در پاسخ به سوالی در مورد ادامه دیدارهای اعضای این فراکسیون با شخصیت‌های نظام گفت: این دیدارها طبق برنامه ادامه دارد و در جلسه دیروز هم تاکید شد که رایزنی‌ها برای انجام آنها صورت گیرد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.