خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ دی ۲۶, یکشنبه

ادعای جدید رحیمی: با اتهام زنی به مردان احمدی نژاد می خواهند مانع مبارزه وی با مفاسد شوند

جرس: معاون اول احمدی نژاد با اشاره به عزم جدي دولت براي مبارزه با مفاسد اقتصادي ادعا كرد: چون دولت با اعتقاد راسخ به اجراي عدالت جلوي بسياري از رانت خواري‌ها را گرفته است صداي برخي از مفسدان اقتصادي درآمده و آنها براي فرار از شرايط كنوني دست به تخريب و جوسازي عليه مسوولان كشور مي‌زنند.



به گزارش  ايرنا، محمدرضا رحيمي صبح امروز در همايش روساي نمايندگي‌هاي داخل و خارج از كشور خبرگزاري جمهوري اسلامي در محل همايش هاي وزارت كشور افزود : اين افراد به دليل آنكه نمي‌توانند آقاي احمدي نژاد را مورد هجمه قرار دهند تلاش مي‌كنند تا با وارد كردن اتهام به مسوولان دولتي مانع از مبارزه جدي دولت با مفاسد اقتصادي شوند.


در حالی که پرونده مفاسد مالی رحیمی به دستور مقامات فوق قانونی مسکوت مانده است، احمدی نژاد ادعا کرد که زندگی آقای رحیمی بسیار پاک و ایشان فردی انقلابی و خدمتگذار است.


این در هر حالی است که احمد توکلی در نامه سرگشاده ای خطاب به رئیس دستگاه قضا با تقدیر از رویکردهای جدید قوه قضائیه نکاتی را درباره چند پرونده از جمله پرونده رحیمی، معاون اول رئیس دولت مطرح کرد و خواستار رسیدگی به این پرونده شده بود.

روز گذشته نیز احمد توکلی، از سیمای ضرغامی برای دفاع تمام قد این رسانه از مفاسد رحیمی انتقاد کرد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.