خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

درایتی: اصلاحات در میان مردم نهادینه شده است

 جرس: مشاور رئیس دولت اصلاحات تاکید کرد: تخریب‌کنندگان اصلاحات اگر تصور می‌کردند که اقدامات آنها نتیجه دارد، این قدر عجولانه و بدون قاعده و منطق حمله نمی‌کردند.



به گزارش ایلنا، مصطفی درایتی در تحلیل خود از افزایش موج تخریب اصلاح‌طلبان در روزهای گذشته با تاکید بر اینکه اهدافی که تخریب‌کنندگان به دنبال آن هستند تحقق نمی‌یابد، تصریح کرد: این نوع تلاش‌ها بیهوده است و تخریب‌کنندگان اگر تصور می‌کردند که اقدامات آنها نتیجه دارد این قدر عجولانه و بدون قاعده و منطق حمله نمی‌کردند.


وی ادامه داد: تخریب‌کنندگان قبل از اینکه نگران اصلاح‌طلبان باشند نگران وضعیت خودشان هستند و در چند ‌سال اخیر این نوع حملات وجود داشته است و اگرچه صدای اصلاح‌طلبان از رسانه‌های رسمی شنیده نمی‌شود، ولی این صدا در میان مردم نهادینه شده است و گمان از بین بردن اصلاح‌طلبان واهی است.


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به سوالی در خصوص تحلیل خود از وضعیت آرایش نیروهای اصلاح‌طلب در صحنه آینده سیاسی کشور، خاطر‌نشان کرد: تا زمانی که فضای سیاسی کشور شفاف نشود هرگونه اظهارنظر در این زمینه ممکن است نتیجه مطلوبی نداشته باشد.


مشاور رئیس دولت اصلاحات خاطر‌نشان کرد: دست‌اندکاران این موضوع باید متوجه باشند که گردوخاک کردن در فضای سیاسی کشور نتیجه‌ای نخواهد داشت.


درایتی تصریح کرد: در فضای غیرشفاف و غبارآلود و پرهجمه امروزی علیه اصلاح‌طلبان، گاهی پاسخ ندادن بهتر از موضع‌گیری است، چرا که بعضا سبب آتش زدن به این مباحث می‌شود و آقایان نیز بعضا منتظر موضع‌گیری اصلاح‌طلبان هستند.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.