خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ دی ۱۲, یکشنبه

تاج زاده ناگفته های زیادی برای مردم دارد

جرس: فخرالسادات محتشمی پور که بیش از یک ماه است از همسرش بی خبر است با ابراز نگرانی از وضعیت سلامت همسرش رئیس قوه قضائیه و مقامات فضائی را مسئول عواقب فشارها و سختگیری ها بر همسرش می داند و می گوید: من پیش از این هم گفته بودم که همسرم را گروگان گرفته اند و اتهام و جرم و دادگاه و حکم قاضی همه شوخی های بی مزه ای هستند که در تاریخ قضای ایران خواهند ماند و صاحبان اندیشه و تفکر را مکدّر خواهند ساخت.

به گزارش تحول سبز ، وی که پیش از این ناقل سخنان سید مصطفی تاجزاده در ملاقات های کابینی هفتگی بود از این که مدتی است نمی تواند  مردم را در جریان این سخنان بگذارد، ابراز تأسف کرد و گفت : من تردید ندارم که هر زمان ایشان بتوانند ارتباطی برقرار کنند ناگفته های زیادی را بیان خواهند کرد هرچند که پیش از این هم مطالب بسیاری را به امانت گذاشته اند که به تدریج منتشر شود از جمله مطالبی که در یکی از ملاقات های کابینی به دنبال یکی از فرمایشات آقای جنتی در یکی از خطبه های نماز جمعه در مورد ساده زیستی شان گفتند این بود: آقای جنتی که اینقدر ادعای ساده زیستی دارند خوب است به مردم که محرمند و ولی نعمتند گزارشی از تعداد سفرهای دولتی که رفته اند و ماشین های دولتی که تاکنون گرفته اند و حقوق دریافتی شان از خزانه دولت را بدهند تا فرمایشاتشان مستند شود.


محتشمی پور گفت: من در عین حال که وضعیت حقوقی همسرم را پیگیری می کنم اجازه نمی دهم کسانی که همسرم علیه شان شکایت کرده است با مصونیت قضایی هم از محاکمه فرار کنند و هم این فرزند امام و انقلاب را تحت فشارهای مضاعف قرار دهند. من برای سلامت همسرم نگرانم و مسئولیت ایجاد هرگونه مشکل برای ایشان را متوجه دستگاه قضایی و نیز قرارگاه ثارالله می دانم که هنوز در مورد رفتار با همسرم از ایشان استعلام می شود.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.