خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ دی ۲۰, دوشنبه

حمایت چندباره احمدی نژاد: رحیمی از برادران بسیار خوب، پاک و مومن دولت است

جرس: بدنبال اظهارات نماینده مجلس در خصوص تخلفات مالی رحیمی، احمدی نژاد در واکنشی تند گفت: اینکه یک نفر بیاید در یک برنامه زنده تلویزیونی به معاون اول رئیس جمهور تهمت بزند خلاف همه قوانین کشور است.



اشاره احمدی نژاد به برنامه تلویزیونی  دیروز امروز فردا ست که به منظور بررسی موانع مبارزه با مفاسد اقتصادی هفته گذشته برگزار شد و الیاس نادران طی  این برنامه زنده تلویزیونی درباره ارزیابی اش از برخورد با مفاسد اقتصادی گفت "من درباره شبکه سازمان یافته ای که متصل به قدرت هم شده حرف دارم."

این نماینده منتقد دولت همچنین گفت متاسفانه دولت تمامی همت خود را خرج کرد تا تحقیق و تفحص از دیوان محاسبات (بدلیل اینکه محمدرضا رحیمی مدتی در راس آن بود) رای نیاورد.

به گزارش واحد مرکزی خبر،  احمدی نژاد در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره مسائل مطرح شده در مورد معاون اول رئیس جمهور افزود: قاعدتا کسی که اتهام می زند باید یک دلیل و مدرکی داشته باشد.

وی در حالی این ادعا را مطرح می کند که سال گذشته در جریان مناظرات تلویزیونی زمان انتخابات، بدون هیچ مدرکی به مسئولان نظام اتهام زد و تا کنون حاضر به عذرخواهی نشده است.

وی گفت: من این را یک حرکت سیاسی می دانم که متاسفانه با بی تقوایی همراه است.
احمدی نژاد اظهار داشت: آقای رحیمی از برادران بسیار خوب، پاک و مومن دولت است و شبانه روز، ایشان در اختیارمردم است.
احمدی نژاد ادعا کرد که زندگی آقای رحیمی بسیار پاک و ایشان فردی انقلابی و خدمتگذار است.

 وی بدون اشاره به حجم وسیع اقدامات غیر قانونی دولت دهم گفت:‌من نمی دانم که چرا برخی اصرار دارند خلاف قانون عمل کنند؛ اینکه در یک برنامه زنده تلویزیونی فردی که خود متخلف است به کسی که حضور ندارد تهمت و اتهام بزند خیلی بد است.
احمدی نژاد با انتقاد از پخش این برنامه از سیما افزود: این کار باید اصلاح و جبران شود و برخی معاونت های صدا و سیما باید دقت و مراقبت بیشتری کنند.
وی ادامه داد: ‌البته آقای رحیمی شکایت کرده که امیدوارم این شکایت هر چه سریعتر رسیدگی شود البته زمان طولانی از این شکایت سپری شده است.

رئیس دولت دهم مدعی شد: قانون حاکم است اینکه یک عده تصمیم سیاسی بگیرند که دولت را متهم کنند خیلی بد است و من به آنها نصیحت می کنم که این کار عاقبت خوبی ندارد.
احمدی نژاد افزود: اگر کسی مدرکی دارد باید آن را به دستگاه قضایی بدهد و امیدوارم این بداخلاقی ها خاتمه پیدا کند.

این در حالی است که مدارک اتهامات مالی رحیمی مدتهاست در قوه قضاییه موجود است و به لحاظ دستورات فوق قانونی این پرونده مسکوت مانده است.


روز گذشته نیز، احمد توکلی در نامه سرگشاده ای خطاب به رئیس دستگاه قضا با تقدیر از رویکردهای جدید قوه قضائیه نکاتی را درباره چند پرونده از جمله پرونده رحیمی،  معاون اول رئیس دولت مطرح کرد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.