خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ بهمن ۶, چهارشنبه

تكذيبيه دفتر مهدي كروبي در خصوص شايعه پراكني هاي جريان اقتدارگرا

جرس: دفتر مهدی کروبی برخی مطالب منتشرشده به نقل از وی درباره دیدار اخیر سید محمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی را تکذیب کرد.



به گزارش سایت سحام نیوز در بخشی از این تکذیبیه آمده است: پیش از این برخی رسانه‌های وابسته به جریان اقتدارگرابا هدف تفرقه افکنی و ایجاد جو روانی به نقل از آقای کروبی گزارش داده بودند که ”خاتمی همان کسی بود که مدام از سیاست‌های هاشمی گلایه داشت، حال چه شده اینها با هم می‌نشینند!؟”

در بخش دیگری از این شایعه پراکنی ها آمده بود که” آقای کروبی که این روزها شرایط روحی بدی دارد، برای استراحت به شمال عزیمت کرده‌است!!”

دفتر دبیرکل حزب اعتماد ملی در اطلاعیه‌ای در واکنش به این اخبار اعلام کرد: در روزهای اخیر برخی وسایل ارتباط جمعی جریان اقتدار گرا، ‌اخبار و مطالب مختلفی را به آقای کروبی نسبت داده‌اند که کذب محض است.


این اطلاعیه می‌افزاید: نظرات و دیدگاه‌های آقای کروبی از طریق سایت سحام نیوز منتشر می گردد و سایر نکات و مطالب را دفتر ایشان به طریق مرسوم در اختیار وسائل ارتباط جمعی قرار می‌دهد. در پایان این تکذیبیه آمده است: متاسفانه شرایط روحی و روانی کسانی آشفته و پریشان است که بدنبال ضایع کردن حقوق مردم و پاشیدن تخم تفرقه در میان آنهاست. پریشانی و آشفتگی از آن کسانیست که همیشه تنها راه برای پیشبرد اهدافشان را در دروغ و افتراء و شایعه پراکنی جستجو می کنند.

لازم به توضیح است که رسانه ها و سایت های جریان اقتدارگرابرای جذب مخاطب و با هدف تفرقه افکنی هر از چندگاهی اقدام به انتشار خبرهای کذب و غیرواقعی می نمایند

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.