خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ دی ۲۱, سه‌شنبه

مصلحی: وزارت اطلاعات در موساد نفوذ کرده است

جرس: وزير اطلاعات  در مورد دستگيری عوامل ترور شهيد علي محمدي اظهار کرد که  اين موفقيت حاصل نفوذ دستگاه اطلاعاتي جمهوري اسلامي در سيستم اطلاعاتي رژيم صهيونيستي است.


به گزارش  فارس،  حيدر مصلحي وزير اطلاعات صبح امروز در يك نشست خبري به تشريح جزئيات دستگيري عوامل ترور شهيد مسعود علي محمدي از اساتيد برجسته كشورمان پرداخت و گفت كه اين استاد برجسته توسط عوامل  موساد (سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي) به شهادت رسيده است.
وی افزود: فتنه 88 حفره‌اي اطلاعاتي بود كه دشمن تصور كرد مي‌تواند به خيال خام خود از اين فرصت استفاده كرده و اقداماتي همچون ترور دانشمند بزرگ شهيد علي محمدي را انجام دهد كه قطعا بايد سران فتنه نيز در خصوص ايجاد اين فرصت براي دشمن پاسخگو باشند.

وزير اطلاعات با بيان اينكه رژيم صهيونيستي رژيم تروريست است، ترور شهيد علي محمدي را از اقدامات موساد در هدف گرفتن دانشمندان ايراني و كشورهاي منطقه عنوان كرد و گفت كه اين اقدام به دست مزدوران ورشكسته و ضد انقلاب در داخل كشور انجام شده است.
مصلحي بر همين اساس ادعا کرد  كه دستگاه اطلاعاتي جمهوري اسلامي با نفوذ در سيستم اطلاعاتي رژيم صهيونيستي شبكه‌هاي اين رژيم را شناسايي و عوامل آنها را با كمك اطلاعاتي مردم شناسايي كرده و در همين رابطه بيش از 10 نفر از شبكه‌هاي مختلف دستگير شدند و روند شناسايي و دستگير بقيه عوامل اين شبكه‌ها نيز ادامه دارد.

وي با بيان اينكه هر نوع اقدام كشورهاي منطقه و همسايه در تعامل با رژيم صهيونيستي و امكاناتي كه در اختيار اين رژيم قرار مي‌دهند، تهديدي براي منطقه و جمهوري اسلامي است به اين كشورها توصيه كرد توجه داشته باشند كه اين همكاري به ضرر امنيت منطقه است.


انتساب ناآرامی های داخلی و ترورهای انجام گرفته طی سالهای گذشته به عوامل خارجی و سازمانهای جاسوسی بیگانه از سیاستهای وزارت اطلاعات است.


گفتنی است شب گذشته، مجید جمالی‌فش در مصاحبه‌ای كه ‌بخش‌هایی از آن از سیما پخش شد گفت در سفری كه به تل‌اویو انجام دادیم در پادگانی در اتوبان اورشلیم -تل‌آویو با چند افسر ارشد اسرائیلی آشنا شدم و در انجا آموزش‌های مختلف از جمله تعقیب و گریز -ضد تعقیب و چسباندن بمب زیر خودرو را فرا گرفتم.

جمالی فش در بخش دیگری از این مصاحبه با تشریح جزئیات بیشتر، گفت پس از اینكه در باره ترور دكتر علی‌محمدی از زوایای مختلف توجیه روانی و عملیاتی شدم و چند بار عملیات بمب‌گذاری را در پادگانی در نزدیک تل‌آویو تمرین كردم ماكت بسیار دقیقی از منزل دكتر علی‌محمدی و محیط اطراف منزل وی در اختیار من قرار گرفت تا كاملا با محیط و شرایط واقعی عملیات ترور وی آشنا شوم.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.