خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ بهمن ۴, دوشنبه

نامه مجمع روحانیان مجلس به هاشمی رفسنجانی: بی رو دربایستی مواضع خود را نسبت به سران فتنه اعلام کنید

جرس: تنها یک روز پس از تاکید هاشمی رفسنجانی بر مواضع نماز جمعه خود برای حل بحران کشور،  رییس مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی از نامه ای خبر داد که  از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خواسته اند تا با توجه به جایگاهی که در آن قرار دارند بدون هر رودربایستی مواضع خود را در برابر فتنه گران و سران فتنه اعلام کنند.

به گزارش خبر گزاری رسا وی گفت: در نامه مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی به آقای هاشمی رفسنجانی اعلام کردیم که چگونه است که جریان امروز علیه روحانیت از ناحیه شما، جزو جریان «رشیدی مطلق» ها به حساب می آید ولی اهانت کنندگان به روحانیت، ارزشها و مقدسات درفتنه 88 دیده نمی شود.

 محمد تقی رهبر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با ارسال نامه مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: این نامه از سوی مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی خطاب به آقای هاشمی رفسنجانی در انتقاد به اظهارات 19دی وی ارسال شد.


وی افزود: در این نامه خطاب به آقای هاشمی عنوان شده، شما که برخی جریان هایی را که امروز علیه روحانیت تاخت و تاز می کنند، همانند جریان 19 دی رشیدی مطلق ها عنوان می کنید باید بدانید این جریان ها مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه مربوط به آن زمانی است که استکبار، اقتدار روحانیت را دید و مقابله را با آن آغاز کرد.


رییس مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین اعلام کردیم که چگونه است که جریان امروز علیه روحانیت از ناحیه شما دیده می شود و جزو جریان "رشیدی مطلق" ها به حساب می آید ولی اهانت کنندگان به روحانیت، ارزشها و مقدسات در فتنه 88 دیده نمی شود.



وی افزود: ما خطاب به ایشان عنوان کرده ایم که از شما به عنوان یکی از شخصیت های شاخص روحانی و انقلابی انتظار بود آن روز از کیان روحانیت در برابر هتاکان به اسلام، عاشورا و انقلاب دفاع می کردید.


رهبر بیان داشت: در عین حال روحانیان مجلس از آقای هاشمی در این نامه خواسته اند تا با توجه به جایگاهی که در آن قرار دارند بدون هر رودربایستی مواضع خود را در برابر فتنه گران و سران فتنه اعلام کنند.


هاشمی برای خود دفتر بگیرد

در همین حال موسی قربانی از صدور بیانیه های آقای هاشمی با عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت انتقاد کرد .

به گزارش خبر آنلاین ، ماهنامه مثلث مصاحبه ای با موسی قربانی انجام داده که در آن مصاحبه عضو کمیته حقوقی برخی از مصوبات مجمع را منطبق با قانون اساسی ندانست .

وی در ادامه این مصاحبه اظهار داشت : برخی از مواقع دیده می شود که که از طرف مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد مسائلی که مربوط به آقای هاشمی است بیانیه صادر می شود . این عمل فراتر از شرح وظایف قانونی مجمع است . آقای هاشمی باید برای خودش دفتر جداگانه ای داشته باشد تا در آن مصاحبه ها ،مسائل انتخاباتی و... مورد نقد و تحلیل قرار گیرند . برای  من عجیب است که که می بینم گاهی خبری مربوط به آقای هاشمی که اصلا ارتباطی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ندارد . آن چیزی که دفتر می تواند تائید یا تکذیب کند باید به مصوبات مجمع ربط داشته باشد نه غیر آن . ضمن آنکه آقای هاشمی هیچگاه اخبار مصوبات مجمع  را به رسانه ها  نمی دهد بلکه آقای رضایی به عنوان دبیر این کار را انجام می دهد امیدوارم که این مساله نیز مورد اصلاح قرار بگیرد .

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.