خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ بهمن ۶, چهارشنبه

دبیرکل موتلفه: مواضع هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه با نظر رهبری در تناقض است

جرس: دبيركل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به سخنان هاشمي رفسنجاني در ديدار با جمعي از دانشجويان دانشگاه گيلان گفت: همانطور كه در بوشهر اعلام كردم ما آيت‌الله هاشمي رفسنجاني را زير خيمه انقلاب و پشت سر رهبري مي‌خواهيم. ما از جايگاه و خدمات ايشان به انقلاب و امام (ره) مطلع هستيم و مي‌خواهيم حيثيت سياسي و انقلابي ايشان محفوظ بماند. اما تذكر هم داريم كه گاهي مواضعي اتخاذ مي‌كنند كه متناقض مي‌نمايد. مثلا اصرار بر مواضع ايشان در نماز جمعه 26 تير سال گذشته با نظر ايشان در مورد جلوگيري از تفرقه در تناقض است.



به گزارش ايلنا ، محمد نبي حبيبي كه در پايان نشست دبيران اين حزب سخن مي‌گفت ،‌افزود : ما اعتراض مكتوب خود به آن دسته از مواضع ايشان در خطبه‌هاي 26 تير 88 كه به نظر ما با برخي ديگر از مواضع ايشان در مورد ضرورت تبعيت از رهبري معظم انقلاب، در تناقض است را به ايشان قبلا اعلام كرده‌ايم و همچنان بر موضع خود در مورد ضرورت حفظ آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در خيمه انقلاب و پشت سر مقام معظم رهبري اصرار داريم.


حبيبي در مورد تحولات لبنان بيان داشت: حزب‌الله در لبنان بر اوضاع مسلط است. حريري چون گندم آمريكا و رژيم صهيونيستي را خورده است از بهشت سياست لبنان بايد بيرون رود. حزب‌الله اجازه فتنه‌انگيزي به هيچ جرياني در لبنان نخواهد داد، بايد مردم لبنان خود در مورد كشورشان تصميم بگيرند و از مداخله رژيم صهيونيستي و آمريكا در امور خود جلوگيري كنند.
وي افزود: حكم دادگاه حريري يك حكم آمريكايي و اسرائيلي است و هيچ جرياني در لبنان نمي‌تواند او را بپذيرد. دادگاه ياد شده يك دادگاه خود خوانده است و به دروغ عنوان بين‌المللي را يدك مي‌كشد.


دبيركل حزب موتلفه اسلامي همچنين در مورد بودجه سال 1390 بيان داشت: بودجه سال 1390 به دليل اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها با بودجه سالهاي گذشته متفاوت است. به زودي دولت بودجه را تسليم مجلس خواهد كرد ما اميدواريم همانطور كه بودجه ساليانه با عنوان "كل كشور" تقديم مي‌شود بودجه آئينه تمام نماي همه منابع و همه مصارف كشور باشد، دولت در پيش‌بيني درآمدها و برآورد هزينه‌ها شفاف عمل كند.
وي افزود: ما بارها گفته‌ايم همه دريافت‌هاي دولت وفق اصل 53 قانون اساسي بايد در خزانه‌داري كل متمركز باشد و همه پرداخت‌ها وفق قانون از خزانه صورت بگيرد. رعايت اين اصل كمك بزرگي به شفاف سازي بودجه مي‌كند. تمركز وجوه در خزانه‌داري كل رقم كسري يا مازاد را شفاف مي‌كند و جبران آن را از حدس و تخمين خارج مي‌سازد و اين مهم در مهار تورم تعيين كننده است.

1 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

حمید علیزاده گفت...

درود بر شما دوست عزیز
خوشحال می شم اگه با هم تبادل لینک داشته باشیم
اگه دوست داشتید ما رو با اسم مرگ بر دیکتاتور لینک کنید و بگید با چه اسمی لینکتون کنم
ممنون بدرود

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.