خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ اسفند ۲۶, پنجشنبه

استقبال باشکوه مردم اردکان از خاتمی شامگاه25اسفند 89 + فیلم در ادامه مطلب


جــرس: بنا به گزارش منابع خبری، محمد خاتمی شامگاه چهارشنبه ٢۵اسفند – در حالیکه از سوی مقامات دولت دستور به بایکوت خبری داده شده بود- در میان استقبال گسترده و چشمگیر مردم اردکان، وارد آن شهر شد.


منابع خبری  گزارش داده اند که از غروب چهارشنبه در اطراف میدان اصلی شهر قابل مشاهده بود، که با تاریک شدن هوا به جمعیت اضافه شد و همزمان اکثر رانندگان عبوری - از جمله اتومبیل های شخصی و تریلرها و اتوبوس ها - با دیدن این جمعیت زیاد که تصاویر خاتمی را در دست گرفته و شعار می دادند، تصاویر خاتمی را به شیشه ماشینها نصب کرده و با بوقهای ممتد خود همراهی خود را اعلام می کردند.

این گزارش از حضور گسترده جوانان و بانوان در کاروان خودجوشِ استقبال از خاتمیخبر داده و با اشاره به شعارهای آنان خاطرنشان ساخت "مردم با شعارهای ممتد درود بر خاتمی ... صل علی محمد بوی خمینی آمد ... سلام بر خاتمی درود بر خمینی و ... تا خون در رگ ماست خاتمی سرور ماست و دیگری خاتمی خاتمی خدا نگهدار تو بمیرد بمیر دشن خونخوار تو و همچنین الله اکبر، از محمد خاتمی استقبال بعمل آوردند که رئیس جمهور سابق، با لبخند همیشگی از مردم تشکر کرده و فقط تقاضا می کرد که را باز کنند تا به خانه برسند."

این گزارش افزود "گویا مقامات امنیتی اجازه نداده بودند خاتمی از اتومبیل پیاده شود و دستور بودند که سریعا به خانه برود اما خیل استقبال به حدی بود که اتومبیل امکان حرکت نداشت ... بطوری که مسیر میدان تا منزل مادر ایشان که حداکثر سه دقیقه است در طول نیم ساعت طی شد و و تا درون خانه نیز مردم با شعار و صلوات از ایشان استقبال کردند."

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.