خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ اسفند ۲۵, چهارشنبه

جوانان بابل، مراسم چهارشنبه سوری را به صحنه اعتراض به حکومت تبدیل کردند


جــرس: بنا به گزارش منابع خبری، مردم و جوانان شهر بابل در استان مازندران، علیرغم فشارها و آرایش امنیتی موجود، مراسم سنتیِ چهارشنبه سوری را به صحنه رویارویی با ماموران دولتی و شبه نظامیان تبدیل کردند.

به گزارش منابع خبری جرس، از بعد از ظهر سه شنبه، فضای شهر بابل به خصوص در محله های خورشید کلا- امیرکبیر- میدان اوقاف - خیابان شریعتی به شدت امنیتی بود طوری که در بعد از انتخابات سال گذشته تا کنون، شهرستان بابل به این اندازه امنیتی نشده بود.

این گزارش افزود "نیروهای یگان ویژه در این شهر از ساری به بابل اعزام شده بودند و امروز عملاً کنترل وضعیت امنیتی شهر بابل مستقیماً از ساری کنترل می شد."
همچنین نیروهای انتظامی با موتور، سپاه با لباس خاکی و بسیجی که هیچ کدام آنها چهره آشنایی برای مردمان این شهر نداشتند امروز کاملاً شهر را تحت کنترل شدید امنیتی قرار دادند.

در ادامه آمده است "از غروب سه شنبه درگیری شدیدی میان نیروهای یگان ویژه و مردم شکل گرفت تا حدی که این درگیری ها تا کمربندی غربی ادامه داشت و همراه با شعار های: یا حسین میر حسین - مرگ بر دیکتاتور به طور ممتد ادامه یافت . همچنین شامگاه سه شنبه، در خیابان امیرکبیر و کمربندی غربی توحید 36، درگیری ها به شدت میان مردم و نیروهای گارد ویژه تداوم یافت و تعدادی زیادی از جوانان در این رابطه بازداشت شدند."

این گزارش خاطرنشان کرد که دستگیر شدگان توسط بسیج به اتوبوس های وابسته به نیروی انتظامی منتقل شدند.
 

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.