خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ اسفند ۲۰, جمعه

دانشجویان و ایرانیان مقیم سوئد در کمپین “حمایت سبز” شرکت می کنند

جــرس: به دنبال فراخوان سراسری کمپین "حمایت سبز" دانشجویان و ایرانیان مقیم سوئد هم در مراسم ۱٢ مارس شرکت خواهند کرد.

به گزارش جرس، در ادامه واکنش ها نسبت به تداوم حصر و وضعیت نامشخص راهبران جنبش سبز مردم ایران، گروهی از فعالان و حامیان جنبش سبز در خارج از کشور، از عموم ایرانیان دعوت کرده بودند تا در روز شنبه دوازدهم مارس (بیست و یکم اسفند ماه)، در شهرهای مهم جهان دست به اعلام اعتراض و همبستگی با مردم ایران بزنند.

بر اساس این گزارش، دانشجویان پنج شهر استکهلم ، گوتنبرگ ، لین شوپینگ،کارلس کرونا و مالمو در سوئد با دعوت از همه ی دوست داران جنبش سبز روز شنبه ۱٢ مارس در میادین شهر های خود کمپین " اعتراض سبز" را برگزار خواهند کرد.

این کمپین در ادامه موج محکومیت گروگان گیری و حصر غیر قانونی دوکاندیدای معترض به انتخابات ریاست جمهوری در ایران و همسران آنها، به ابتکار دانشجویان ایرانی خارج از کشور و همکاری بسیاری از آزادی خواهان در ٣۱ شهر دانشگاهی جهان برگزار می شود.

کمپین"حمایت سبز" در روز شنبه ۱٢ مارس و پیش از آغاز به کار اجلاس جهانی حقوق بشر تلاش خواهد کرد با فراخوان همه ی آزادی خواهان و دوستداران آزادی، بیانیه ی پایانی خود را خطاب به اجلاس و دبیرکل سازمان ملل ، ریاست دوره ای اتحادیه اروپا ، دبیر کل محترم سازمان کنفرانس اسلامی منتشر کند.

اجلاس جهانی حقوق بشر روز دوشنبه ۱۴ مارس کار خود را در ژنو مقر اروپایی سازمان ملل آغاز خواهد کرد.

ازجمله شهرهایی که دانشجویان و ایرانیان مقیم در کمپین اعتراض سبز شرکت خواهند کرد می توان به این شهر ها اشاره کرد: لندن ، برلین ، کلن ، هامبورگ ، فرانکفورت ، دورتمند ، گوتینگن ، پاریس، اسلو ،کوالامپور ، نیویورک ، واشنگتن ، سن خوزه ، آمستردام ،بوداپست ، هوستون ، لس آنجلس، ملبورن ، رم ، وین ، تروندهایم، آنکارا، استکهلم ،گوتنبرگ ،کارلس کرونا، لین شوپینگ ، مالمو ، مدیسون ، ویسکا و...

در فراخوان حمایت سبز آمده : "دوره هایی هست در تقویم هر ملتی که قلب تاریخ اند اما به خودی خود نمی تپند. روزهایی هست در زندگی که بی تکرارند. لحظاتی هست در خاطرات که تامل برانگیزند. کاری کنیم در حد توان که این قلب بتپد، این روزها بی نظیر شوند و این لحظات افتخار آمیز."

فراخوان حمایت سبز از تمامی حامیان جنبش سبز مردم ایران دعوت کرده تا در اعتراض به حصر زهرا رهنورد، میرحسین موسوی، مهدی کروبی و فاطمه کروبی، چهار عضو سبزی که صادقانه از روز نخست و به پشتوانه ما تا انتها ایستادند، روز شنبه ۱٢ مارس در شهرهای جهان گردهم آیند.

مراسم به صورت تجمع سکوت و با ماسک رهبران سبز و همسرانشان برگزار خواهد شد که علاوه بر آن پوستر ها و بروشورهایی در رابطه با جنبش سبز نیز توزیع خواهد شد.

برای اطلاع از ساعت و مکان های برگزاری در شهرهای مختلف جهان، می توان به صفحه فیس بوک " اعتراض سراسری به بازداشت رهبران جنبش سبز" مراجعه کرد، که جزئیات بیشتر لیست زیر در آن درج شده است.

۱- برلین - Breitscheidplatz, Kaiser-Wilhelm-Platz (Gedächtniskirche) 5 pm
۲- کلن -Trankgasse 4 ، 17
۳- فرانکفورت
۴- دورتمند-Dortmund: Reinoldikirche, 15:00 bis 16:30
۵- گوتینگن
۶- پاریس
۷- اسلو
۸-لندن : trafalgar square at 12 to 14
۹- کوالالامپور
۱۰- نیویورک
۱۱-واشنگتن
۱۲-سن خوزه
۱۳-آمستردام
۱۴-بوداپست: Deakfrenece ter - 15:30
۱۵-هوستون
۱۶- لس آنجلس Intersection of Hollywood and Highland Blvd 1:00 PM-3:00 PM
۱۷- ملبورن-: state library, Swanston Street 328, Melbourne VIC, 3 pm
۱۸- رم
۱۹-وین-Albertinaplatz, 16:00
۲۰-تروندهایم، نروژ
۲۱-آنکارا، ترکیه
۲۲-استکهلم - Mynttorget - 3pm (sweden) Stockholm
۲۳-کارلسکرونا، سوئد - North side of Fredrikskyrkan in Stortorget, 12pm Karskrona
۲۴-هامبورگ
۲۵- مالمو
۲۶- مدیسون
۲۷- ویسکانین
۲۸- لینشوپینگ، سوئد Linköping (sweden): 14:30 - 16:30
۲۹- اسن
۳۰- ژنو
۳۱- گوتنبرگ-Brunnsparken - 1 PM

 

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.