خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ فروردین ۱, دوشنبه

تاج زاده: برایم درخواست مرخصی و ملاقات نکنید


جرس: مصطفی تاج زاده در ملاقات امروز دوشنبه با دخترش از وی و خانواده در خواست کرد تا دیگر از مسئولین زندان درخواستی مبنی بر اعطای مرخصی و یا ملاقات با وی ننمایند.

به گزارش تحول سبز تاج زاده با غیرقانونی خواندن برخوردهای صورت گرفته اعلام کرد از آنجا که روند طی شده و احکام صادره را به رسمیت نمی شناسد و همچنان که خودش تا کنون حاضر نشده است هیچ درخواستی از مسئولین پرونده اش داشته باشد از خانواده خود نیز می خواهد تا پس از این هیچ گونه خواسته ای در خصوص مرخصی و یا ملاقات با وی ارائه نکنند. وی حق مرخصی و ملاقات را جزو حقوق اولیه و غیرقابل انکار زندانیان سیاسی دانست که هیچ کس نمی تواند این حق را ا آنها بگیرد و کودتاگران نیز بالاخره مجبورند تا به این واقعیت تن در دهند. تاجزاده با خوشحالی از اعطای مرخصی به برخی زندانیان سیاسی ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد آزادی تمامی کسانی باشیم که به ناحق دربند شده اند.
 
وی که از برخوردهای صورت گرفته با فخرالسادات محتشمی پور و همچنین سومین یورش نیروهای امنیتی به منزل آنها پس از بازداشت همسرش متعجب شده بود اعلام کرد کودتاگران ترسوهایی هستند که خودشان هم نمی دانند به دنبال چه هستند و به دلیل آنکه به نامشروع بودن خود واقفند از همه چیز و همه کس در هراسند.
تاج زاده که کماکان از مشکلات جسمی رنج می برد و علیرغم تجویز پزشکان زندان مبنی بر ضرورت انجام فوری “ام آر آی” اجازه انجام این عمل را پیدا نکرده است در ملاقات امروز هم روزه دار بوده است و اعلام کرده تا زمانی که به صورت غیرقانونی و در قرنطینه نگهداری می شود به روزه داری خود ادامه خواهد داد.
این در حالی است که با توجه به عدم توجه به درخواست فخرالسادات محتشمی پور مبنی بر فراهم شدن امکان دیدار با همسرش و مهیا شدن امکان انجام آزمایشات پزشکی ، وی نیز از امروز اعتصاب غذای خود را آغاز کرده است.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.