خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ اسفند ۱۹, پنجشنبه

۱۷ اسفند در تهران فضای ترس و وحشت حاکم بود

چکیده :سایت "الف" روز چهارشنبه (۱۸ بهمن) در قالب نامه‌ای به فرمانده پلیس نوشته که اقدام پلیس در امنیتی کردن فضای شهر تهران تبلیغی مجانی برای «ضد انقلاب» و موجب خدشه‌دار شدن «تصویر نظام و نظامی» در جهان...

سایت «الف» وابسته به احمد توکلی حضور ۱۷ اسفند نیرو‌های امنیتی، پلیس و ضد شورش در خیابان‌های شهر تهران را «انبوه»، «وحشت‌ آفرین»، «ترسناک» و «بهت‌آور» خواند.
به گزارش سایت دیگربان، سایت “الف” روز چهارشنبه (۱۸ بهمن) در قالب نامه‌ای به فرمانده پلیس نوشته که اقدام پلیس در امنیتی کردن فضای شهر تهران تبلیغی مجانی برای «ضد انقلاب» و موجب خدشه‌دار شدن «تصویر نظام و نظامی» در جهان می‌شود.
نویسنده این یادداشت که روز گذشته خود شاهد امنیتی بودن مناطقی از شهر تهران بوده است، نوشته که در این روز «حضور تقریبا انبوه برادران ضدشورش بهت‌آور {بود} و در چهره تک تک اتوبوس‌سواران احساسی آمیخته با تعجب، بهت، نگرانی و وحشت به وضوح نمایان {بود}.»
سایت الف پیش‌تر در گزارشی از وقایع ۲۵ بهمن ماه نوشته بود که نیرو‌های گارد ویژه از حضور اعتراضی مردم در خیابان‌های شهر تهران ترسیده بودند.
نیرو‌های امنیتی ماه‌هاست که به محض انتشار فراخوانی برای برگزاری راهپیمایی یا تجمع اعتراضی، شهر تهران و برخی شهر‌های بزرگ ایران را امنیتی کرده و مانع از برپایی این تجمعات می‌شوند.
کلمه

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.