خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ اسفند ۲۶, پنجشنبه

از رای‌دزدی و شهید دزدی، تا عکس‌دزدی و هدیه دادن مال دزدی!


چکیده :یکی از سایت‌های وابسته به جریان مشایی، به مناسبت فرا رسیدن سال نو، عکسی از دکتر مصدق را به احمدی‌نژاد تقدیم کرده که در واقع هدیه‌ی یادبود دکتر محمد مصدق به بنیانگذاران نهضت آزادی به مناسبت تشکیل این حزب است. به نظر می‌رسد جریان حامی دولت دهم پس از رای‌دزدی و شهید دزدی، این بار به عکس‌دزدی روی آورده...

هفته قبل، یکی از سایت‌های وابسته به جریان مشایی به نام “محرمانه نیوز” به مناسبت فرا رسیدن سال نو، عکسی از دکتر مصدق را به پاس فداکاری‌ها و زحمات مخلصانه‌ی محمود احمدی‌نژاد، به او تقدیم کرد؛ اما این سایت نزدیک به مشایی، عکسی را به احمدی‌نژاد تقدیم کرده که در واقع مال آنها نیست و دزدی است!
به گزارش کلمه، عکس زیر در واقع هدیه‌ی یادبود دکتر محمد مصدق به بنیانگذاران نهضت آزادی به مناسبت تشکیل این حزب ملی- اسلامی است. دکتر مصدق این تصویر را پس از مکاتباتی که مهندس بازرگان با او در مورد تشکیل نهضت آزادی ایران انجام داده، به رسم هدیه و یادبود برای آیت‌الله طالقانی، مهندس بازرگان و دکتر سحابی ارسال کرده است.
حال مشخص نیست سایت حامی مشایی چگونه به خود اجازه داده این عکس را به رئیس دولتی هدیه کند که صاحبان اصلی عکس اهدایی یعنی میراث‌داران نهضت آزادی ایران را به زندان انداخته است. به نظر می‌رسد جریان حامی دولت دهم پس از رای‌دزدی و شهید دزدی، این بار به عکس‌دزدی روی آورده و از این بالاتر، عکس ِ دزدی را با افتخار هدیه هم می‌دهد!
اما مضمون نوشته‌ی دکتر مصدق زیر این عکس، به خودی خود جالب توجه و حائز اهمیت است و تفاوت نگاه او با برخی مدعیان امروزین را نیز به خوبی نشان می‌دهد. رهبر جنبش ملی شدن صنعت نفت زیر عکس با دست‌خط خود نوشته است:
به کسانی که وقتی پای مصالح عموم به میان آید از مصالح خصوصی و نظریات شخصی صرف نظر می‌کنند؛ به کسانی که در سیاست مملکت اهل سازش نیستند و تا آنجا که موفق شوند، مرد و مردانه می‌ایستند و یک‌دندگی به خرج می‌دهند؛ و به آن کسانی که در راه آزادی و استقلال ایران عزیز از همه‌چیز خود می‌گذرند، این عکس ناقابل اهدا می‌شود.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.