خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ اسفند ۲۳, دوشنبه

پیشنهاد ارسال کارت تبریک نوروز برای زندانیان سیاسی و رهبران جنبش سبز


جرس: جمعی از جوانان سبز ایران در اطلاعیه‌ای از همه‌ی ایرانیان سبز دعوت کردند در آغاز سال نو، با ارسال کارت تبریک برای زندانیان در اوین، رجایی‌شهر و دیگر زندان‌های سبز شهرهای سراسر کشور، و از جمله برای رهبران جنبش سبز که در منزل خود زندانی‌اند، شادی و نشاط را در سال جدید به زندانیان شریف و عزیز هدیه کنند.

به گزارش کلمه، آنها در اطلاعیه خود آورده‌اند: حجم وسیع نامه ها و کارت پستال های ما به زندانبانان آزادی این پیام را می دهد که بزرگی و عزت و شرف انسان ها همیشه و در هر مکانی ستوده می شود و هرگز اسیر فراموشی نمی شود.
جوانان سبز همچنین از کسانی که در این مسیر همراه می شوند، خواسته‌اند که که برای تهیه آلبومی ماندگار از این مبارزه سبز جاری در زندگی، عکس کارت خود و یا متن نوشته شده در کارت خود و یا پیام خود را به آدرس ایمیلی که به این منظور ایجاد شده، ارسال کنند.

متن اطلاعیه بدین شرح است:
یا مقلب القلوب والابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول والاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
ایرانیان عزیز سراسر جهان،
نوروز نزدیک است و ما به رسم هر سال که برای عزیزترین هایمان کارت پستال و پیام تبریک می فرستیم و سال جدید را سرشار از پاکی و سعادت و بهروزی برایشان از خدا طلب می کنیم، اینک در آستانه بهار ۱۳۹۰ برای عزیزترین هایمان که برای آزادی ما در حبس هستند، پیام تبریک می فرستیم. همه با هم از سراسر کشور و نیز سراسر جهان به آدرس تهران – بزرگراه یادگار امام- زندان اوین ، کرج – زندان رجایی شهر، منزل رهبران جنبش سبز و نیز تمام زندان های سبز شهرهای سراسر کشور که عزیزی آزاده در آنجا آزادی امروزش را قربانی آزادی فردای ایران و مردم ایران می کند، کارت پستال های خود را ارسال می کنیم.
با این کار حجم وسیع نامه ها و کارت پستال های ما به زندانبانان آزادی این پیام را می دهد که بزرگی و عزت و شرف انسان ها همیشه و در هر مکانی ستوده می شود و هرگز اسیر فراموشی نمی شود.
این کار همچنین نشان از مبارزه سرشار از عشق و لطافت و زندگی سبزها دارد، مبارزه ای که در متن زندگی ما جریان دارد و با تمام سنت ها و آداب و رسوم زیبای ایرانی تلطیف می شود و هر روز پویا تر و شاداب تر از پیش مسیر پیروزی را طی می کند.
از همه ایرانیان سبز در تمام نقاط جهان می خواهیم که با ارسال کارت های خود شادی و نشاط را در اغاز سال نو به زندانیان شریف و عزیز هدیه کنند، حتی اگر اجازه ندهند که کارت های ما به دست عزیزانمان برسد می دانیم که خبر آن به ایشان می رسد و رویش امید را در دلهایشان همراه با بهارافزون می کند.
از کسانی که در این مسیر همراه می شوند می خواهیم که برای تهیه آلبومی ماندگار از این مبارزه سبز جاری در زندگی، عکس کارت خود و یا متن نوشته شده در کارت خود و یا پیام خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:
Tabrikesabz90 (at) gmail.com
 
جمعی از جوانان سبز ایران

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.